Váš partner ve světě tematických televizí

Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a děti tak čeká ještě měsíc odpočinku. Ten tráví mimo jiné také u televizní obrazovky, kde sledují své oblíbené pořady denně v průměru hodinu a tři čtvrtě. Češi obecně rádi koukají na televizi. Před obrazovkou sedí déle než před 10 lety, a to navzdory příchodu nových médií. No schválně se podívejte, jak čas u televize roste. V Evropě jsou rekordmany Rumuni. Ti sledují televizi v průměru neuvěřitelných 5 a půl hodiny denně! Kdo ji naopak sleduje nejméně? Na to se podívejte v jednom z našich čísel týdne. Začala Formule 1. Kola nejrychlejších motorsportů se roztočila poprvé 5. července a vy můžete vývoj seriálu sledovat pravidelně na programech Sport 1 a Sport 2. No a závěrem přihodíme ještě jedno číslo. Placenou televizi totiž sleduje v Česku již 50 % domácností. Je to poprvé, co se příjem přes placené platformy vyrovnal pozemnímu vysílání. Lidé si zvykli mít pod palcem na svém ovladači širokou nabídku televizních stanic, kterou nabízí právě placení operátoři. Jsme rádi, že sledujte i naše stanice, tak pěkný zbytek léta a dávejte na sebe pozor! Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2020

Děti se rozeběhly do škol a jejich rodiče si zvykají na poprázdninový režim. I tak si ale najdou dostatek času na odpočinek u televize. Mladí rodiče s dětmi totiž tráví u televize téměř 3 hodiny denně. Ovšem bezdětní mileniálové televizi…

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Prázdninové měsíce přály tematickým televizním stanicím

Tematické televizní stanice se během prázdnin těšily velkému zájmu, a to i přes to, že obecně Češi v letních měsících sledují televizi méně. „Diváci tematických televizních stanic tvoří specifickou skupinu, která často vyhledává konkrétní obsah a je svým televizním stanicím…
Nahoru