Váš partner ve světě tematických televizí

Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a děti tak čeká ještě měsíc odpočinku. Ten tráví mimo jiné také u televizní obrazovky, kde sledují své oblíbené pořady denně v průměru hodinu a tři čtvrtě. Češi obecně rádi koukají na televizi. Před obrazovkou sedí déle než před 10 lety, a to navzdory příchodu nových médií. No schválně se podívejte, jak čas u televize roste. V Evropě jsou rekordmany Rumuni. Ti sledují televizi v průměru neuvěřitelných 5 a půl hodiny denně! Kdo ji naopak sleduje nejméně? Na to se podívejte v jednom z našich čísel týdne. Začala Formule 1. Kola nejrychlejších motorsportů se roztočila poprvé 5. července a vy můžete vývoj seriálu sledovat pravidelně na programech Sport 1 a Sport 2. No a závěrem přihodíme ještě jedno číslo. Placenou televizi totiž sleduje v Česku již 50 % domácností. Je to poprvé, co se příjem přes placené platformy vyrovnal pozemnímu vysílání. Lidé si zvykli mít pod palcem na svém ovladači širokou nabídku televizních stanic, kterou nabízí právě placení operátoři. Jsme rádi, že sledujte i naše stanice, tak pěkný zbytek léta a dávejte na sebe pozor! Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru