Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rok se zlomil vejpůl a stejně tak letní prázdniny. Přírodní termostat napříč Evropou je stále nastaven na extrémní teploty, a tak jsou všichni u vody, na horách a nebo v klimatizovaných kancelářích. Ti, na které dovolená ještě čeká, se mají na co těšit. Pro ty ostatní jsme připravili aspoň pár zajímavých čísel, která se můžou hodit.

Třeba, že za televizi v Česku neplatí 44% TV diváků. Jaké k tomu mají důvody? Mrkněte na jeden z našich červencových článků. Taky jsme publikovali komentář k vysoké poptávce po televizní reklamě, která i po covidových letech stále trvá a vydali jsme další rozhovor v rámci našich Expert talks. Tentokrát s Martinem Nováčkem z agentury OMD. Ten v něm popisuje, proč e-commerce potřebuje inzerovat v televizi, jak covid změnil mediální chování českých diváků nebo jaký dopad bude mít vysoká míra inflace na spotřebitelské chování a český mediální trh. A než přejdeme na čísla týdne, můžete mrknout taky na poslední výsledky z našeho atmedia indexu. Víme totiž, kolik Čechů využívá placené videotéky a kolik za ně reálně platí.

No, a teď už ta slíbená čísla 😀:

  • Letošní Tour de France je minulostí a trofej pro vítěze bere tentokrát Jonas Vingegaard. Mrkněte, kolik fanoušků na Eurosport 1 si letošní závod užilo.
  • Stále jsme televizní národ! Aspoň jeden televizor má doma totiž 9 z 10 českých domácností, třetina má doma dokonce dva.
  • Zatímco bezdětní mileniálové usednou denně k televizi v 56 % případů, s dětmi toto číslo výrazně roste. Před obrazovku denně usedají v průměru dvě třetiny z nich a sledováním televize tráví 2 hodiny a 45 minut.
  • A v červnu se nám v Atmedia dařilo. Opět jsme překonali hranici 5% podílu na sledovanosti. S létem se tematickým stanicím daří, o tom si povíme ale zase příště!

Užijte si druhou polovinu prázdnin a netrapte klimatizace na max. Jejich čas totiž ještě v dalších letech přijde 🙂

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
Nahoru