Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V červenci jsme pokračovali seriálem o tematických TV stanicích. Tentokrát jsme si posvítili na filmové a seriálové TV stanice, které tvoří největší skupinu tematických stanic v Česku. A není divu, že v posledních letech jejich počet narostl, čeští diváci filmy a seriály milují! Především ti mladší ve věku 25–34 let jim věnují 49 % veškerého času před televizní obrazovkou. Na tematických filmových a seriálových stanicích pak oceňují především lokální obsah, což reflektují i velké zahraniční skupiny, které u nás provozují kanály jako FilmBox, FilmBox Stars nebo Canal+ Action.

Proběhnuvší červnová konference Digimedia doznívala ještě v červenci, a to v podobě komentáře v tištěném Marketing & Media, který napsala naše výkonná ředitelka Michaela Suráková. A téma? Streamovací služby versus lineární televizní vysílání.

A co se událo v číslech týdne?

  • Takzvaná stříbrná generace lidí nad 55 let sleduje televizi v průměru 5 hodin denně.
  • Druhé vítězství Jonase Vingegaarda na slavné Tour de France si nenechalo ujít na Eurosport 1 téměř 300 tisíc českých diváků.
  • A opět se nám podařilo dosáhnout na 6% podíl na sledovanosti v dospělé cílovce. Tematické kanály prostě diváky v létě baví ještě více!

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
#cislotydne_26
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru