Váš partner ve světě tematických televizí

Další souhrn čísel je tu! I v dubnu jsme se věnovali vysoké televizní sledovanosti v důsledku celostátní karantény. Rekordní televizní sledovanost byla především v prvních dvou týdnech celostátní karantény, k nejvyššímu nárůstu došlo u dětí a mladých diváků z tzv. generace Z. Mladí si v karanténě vedle zpravodajství oblíbili především filmové, seriálové a dokumentární stanice. Kromě rekordní sledovanosti jsme se podívali na zoubek také počtu televizí připojených k internetu v Česku. Budete překvapeni, jak toto číslo v posledních letech vzrostlo! No, a nemůžeme zapomenout ani na články, které jsme vydali. Třeba ten o opravdu rekordní sledovanosti nebo komentář naší výkonné ředitelky Michaely Vasilové o investicích do reklamy ve špatných časech. Tak na ně také mrkněte, najdete je i na našem blogu. My doufáme, že nejhorší je za námi a přejeme vám příjemný květen. Vaše Atmedia!

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru