Váš partner ve světě tematických televizí

Další souhrn čísel je tu! I v dubnu jsme se věnovali vysoké televizní sledovanosti v důsledku celostátní karantény. Rekordní televizní sledovanost byla především v prvních dvou týdnech celostátní karantény, k nejvyššímu nárůstu došlo u dětí a mladých diváků z tzv. generace Z. Mladí si v karanténě vedle zpravodajství oblíbili především filmové, seriálové a dokumentární stanice. Kromě rekordní sledovanosti jsme se podívali na zoubek také počtu televizí připojených k internetu v Česku. Budete překvapeni, jak toto číslo v posledních letech vzrostlo! No, a nemůžeme zapomenout ani na články, které jsme vydali. Třeba ten o opravdu rekordní sledovanosti nebo komentář naší výkonné ředitelky Michaely Vasilové o investicích do reklamy ve špatných časech. Tak na ně také mrkněte, najdete je i na našem blogu. My doufáme, že nejhorší je za námi a přejeme vám příjemný květen. Vaše Atmedia!

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Překonali jsme 5% hranici podílu na sledovanosti

Naše mediální zastupitelství dosáhlo v červenci nejvyššího podílu na sledovanosti od svého založení v roce 2008. Konkrétně byl podíl tematických stanic obchodně zastupovaných naší společností v červenci 5,1 % v CS 15–69, což je meziročně o 10 % více. Za…

#cislotydne: Červenec 2020

Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a děti tak čeká ještě měsíc odpočinku. Ten tráví mimo jiné také u televizní obrazovky, kde sledují své oblíbené pořady denně v průměru hodinu a tři čtvrtě. Češi obecně rádi koukají na televizi. Před…
Nahoru