Váš partner ve světě tematických televizí

Další souhrn čísel je tu! I v dubnu jsme se věnovali vysoké televizní sledovanosti v důsledku celostátní karantény. Rekordní televizní sledovanost byla především v prvních dvou týdnech celostátní karantény, k nejvyššímu nárůstu došlo u dětí a mladých diváků z tzv. generace Z. Mladí si v karanténě vedle zpravodajství oblíbili především filmové, seriálové a dokumentární stanice. Kromě rekordní sledovanosti jsme se podívali na zoubek také počtu televizí připojených k internetu v Česku. Budete překvapeni, jak toto číslo v posledních letech vzrostlo! No, a nemůžeme zapomenout ani na články, které jsme vydali. Třeba ten o opravdu rekordní sledovanosti nebo komentář naší výkonné ředitelky Michaely Vasilové o investicích do reklamy ve špatných časech. Tak na ně také mrkněte, najdete je i na našem blogu. My doufáme, že nejhorší je za námi a přejeme vám příjemný květen. Vaše Atmedia!

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Přichází další fáze streamovací války. Co na to český trh?

Netflix, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Apple TV+, Discovery+, Paramount+ a další. Služeb nabízejících videa na vyžádání je stále víc, přičemž jednotliví hráči na trhu se snaží zvýšit počet předplatitelů a udržet si ty stávající. Streamovací válka, o které se…

#cislotydne: Květen 2021

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.…

Živý sport se opět vrací na televizní obrazovky

Minulý rok byl pro sportovní svět náročný. Kvůli pandemii koronaviru byla pozastavena řada domácích i světových soutěží, posunula se Olympiáda v Tokiu a některé eventy byly dokonce zrušeny úplně. Letos už je situace jiná. Většina sportovních událostí se vrací a…
Nahoru