Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Dubnový souhrn je tu. Co vás tentokrát čeká a nemine? Třeba infografiky o vysoké sledovanosti, počtu dětí, které pravidelně usedají před obrazovky nebo sledovanosti v jednotlivých regionech. Tak rychle do toho a půl je hotovo!

Televizní sledovanost byla v loňském roce opravdu vysoká napříč celou ČR. Největší fanoušky byste ale našli v Karlovarském kraji. Ti před obrazovkami trávili v průměru téměř 4,5 hodiny denně. A jak si vedou sousedé ve vašem kraji?

1 milion! Tolik dětí si zapne televizi alespoň jednou týdně. A to rozhodně nesledují jen dětské stanice.

Co se tak dá stihnout za 4 hodiny? Třeba zkouknout dva filmy na JOJ Cinema, nedělní studio Formule 1 na Sport 2 nebo pětisetový zápas na Roland Garros na Eurosport 1. Češi už pátý měsíc v řadě tráví před obrazovkou v průměru více než 4 hodiny denně. U filmů, seriálů, sportu, dokumentů nebo třeba zpravodajství.

5,2 %. Takového podílu na sledovanosti jsme v březnu dosáhli, a proto se stává také naším číslem týdne. Jsme rádi, že TV stanice z našeho portfolia vás baví. Tak ať je květen už jen lepší!

previous arrow
#cislotydne_tyden_17
#cislotydne_tyden_16
#cislotydne_tyden_15
#cislotydne_tyden_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru