Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Dubnový souhrn je tu. Co vás tentokrát čeká a nemine? Třeba infografiky o vysoké sledovanosti, počtu dětí, které pravidelně usedají před obrazovky nebo sledovanosti v jednotlivých regionech. Tak rychle do toho a půl je hotovo!

Televizní sledovanost byla v loňském roce opravdu vysoká napříč celou ČR. Největší fanoušky byste ale našli v Karlovarském kraji. Ti před obrazovkami trávili v průměru téměř 4,5 hodiny denně. A jak si vedou sousedé ve vašem kraji?

1 milion! Tolik dětí si zapne televizi alespoň jednou týdně. A to rozhodně nesledují jen dětské stanice.

Co se tak dá stihnout za 4 hodiny? Třeba zkouknout dva filmy na JOJ Cinema, nedělní studio Formule 1 na Sport 2 nebo pětisetový zápas na Roland Garros na Eurosport 1. Češi už pátý měsíc v řadě tráví před obrazovkou v průměru více než 4 hodiny denně. U filmů, seriálů, sportu, dokumentů nebo třeba zpravodajství.

5,2 %. Takového podílu na sledovanosti jsme v březnu dosáhli, a proto se stává také naším číslem týdne. Jsme rádi, že TV stanice z našeho portfolia vás baví. Tak ať je květen už jen lepší!

previous arrow
#cislotydne_tyden_17
#cislotydne_tyden_16
#cislotydne_tyden_15
#cislotydne_tyden_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru