Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Dubnový souhrn je tu. Co vás tentokrát čeká a nemine? Třeba infografiky o vysoké sledovanosti, počtu dětí, které pravidelně usedají před obrazovky nebo sledovanosti v jednotlivých regionech. Tak rychle do toho a půl je hotovo!

Televizní sledovanost byla v loňském roce opravdu vysoká napříč celou ČR. Největší fanoušky byste ale našli v Karlovarském kraji. Ti před obrazovkami trávili v průměru téměř 4,5 hodiny denně. A jak si vedou sousedé ve vašem kraji?

1 milion! Tolik dětí si zapne televizi alespoň jednou týdně. A to rozhodně nesledují jen dětské stanice.

Co se tak dá stihnout za 4 hodiny? Třeba zkouknout dva filmy na JOJ Cinema, nedělní studio Formule 1 na Sport 2 nebo pětisetový zápas na Roland Garros na Eurosport 1. Češi už pátý měsíc v řadě tráví před obrazovkou v průměru více než 4 hodiny denně. U filmů, seriálů, sportu, dokumentů nebo třeba zpravodajství.

5,2 %. Takového podílu na sledovanosti jsme v březnu dosáhli, a proto se stává také naším číslem týdne. Jsme rádi, že TV stanice z našeho portfolia vás baví. Tak ať je květen už jen lepší!

previous arrow
#cislotydne_tyden_17
#cislotydne_tyden_16
#cislotydne_tyden_15
#cislotydne_tyden_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru