Váš partner ve světě tematických televizí

Dubnový souhrn je tu. Co vás tentokrát čeká a nemine? Třeba infografiky o vysoké sledovanosti, počtu dětí, které pravidelně usedají před obrazovky nebo sledovanosti v jednotlivých regionech. Tak rychle do toho a půl je hotovo!

Televizní sledovanost byla v loňském roce opravdu vysoká napříč celou ČR. Největší fanoušky byste ale našli v Karlovarském kraji. Ti před obrazovkami trávili v průměru téměř 4,5 hodiny denně. A jak si vedou sousedé ve vašem kraji?

1 milion! Tolik dětí si zapne televizi alespoň jednou týdně. A to rozhodně nesledují jen dětské stanice.

Co se tak dá stihnout za 4 hodiny? Třeba zkouknout dva filmy na JOJ Cinema, nedělní studio Formule 1 na Sport 2 nebo pětisetový zápas na Roland Garros na Eurosport 1. Češi už pátý měsíc v řadě tráví před obrazovkou v průměru více než 4 hodiny denně. U filmů, seriálů, sportu, dokumentů nebo třeba zpravodajství.

5,2 %. Takového podílu na sledovanosti jsme v březnu dosáhli, a proto se stává také naším číslem týdne. Jsme rádi, že TV stanice z našeho portfolia vás baví. Tak ať je květen už jen lepší!

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru