Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen – k televizi vlezem, duben – ještě tam budem. Alespoň tak by se dala parafrázovat známá pranostika podle výsledků sledovanosti našich televizních stanic. V obou měsících se nám totiž nebývale dařilo. Zatímco v březnu jsme 6% hranici podílu na sledovanosti pouze „lízli“, v dubnu už jsme ji suverénně, s 6,5% podílem na sledovanosti, přeskočili.

Duben byl také ve znamení aktuálních výsledků našeho atmedia indexu. V něm se ptáme přímo diváků na to, jak hodnotí televizní stanice na českém trhu, kolik z nich sleduje placenou televizi nebo jaké VOD služby si aktuálně předplácí. V dubnu jsme se věnovali především části s televizními stanicemi. Které kanály u diváků vedou, a jak se index od roku 2020 vyvíjí? Mrkněte na výsledky!

Teď už ale k číslům týdne. Víte, kolik diváků ve věku 25–34 let si denně v průměru zapne televizi, kolik času u ní tráví a jak do toho promlouvají děti? A jak jsou na tom se sledovaností Maďaři? Odpovědi najdete tradičně ve slidech níže.

previous arrow
#cislotydne_17
#cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?

Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
Nahoru