Váš partner ve světě tematických televizí

Květen byl ve znamení postupného uvolňování vládních nařízení. Proto i my se v novém souhrnu ještě jednou ohlédneme za karanténou. Pak už nás ale čekají nová čísla, která jsme pro vás připravili. Tak jdeme na to! Televize hraje u dětí a mladých stále důležitou roli. V karanténě totiž tyto skupiny rostly ze všech nejvíce. O kolik? No, sami se podívejte, budete překvapeni. Doba se zrychluje a to platí i pro televizní reklamu. Klasické 30vteřinové spoty jsou na ústupu a nahrazují je 20vteřinové a kratší. V roce 2019 tvořily už téměř 70 % ze všech odvysílaných spotů. Že jsou Češi jsou národem televizních diváků, to víme dlouho, ale v kterém kraji jsou největší fanoušci? Mrkněte do naší mapy ČR. A co bychom to byli za společnost, kdybychom se nakonec nepochválili. Meziročně jsme totiž zvýšili podíl na sledovanosti už na 4,36 %. Je to díky rostoucí oblibě tematických stanic, především filmovým, dokumentárním, hudebním či dětským. Teď už je ale na čase projet květnová čísla týdne, sundat roušky a nadechnout se léta. Zasloužíte si to!

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru