Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Květen byl ve znamení postupného uvolňování vládních nařízení. Proto i my se v novém souhrnu ještě jednou ohlédneme za karanténou. Pak už nás ale čekají nová čísla, která jsme pro vás připravili. Tak jdeme na to! Televize hraje u dětí a mladých stále důležitou roli. V karanténě totiž tyto skupiny rostly ze všech nejvíce. O kolik? No, sami se podívejte, budete překvapeni. Doba se zrychluje a to platí i pro televizní reklamu. Klasické 30vteřinové spoty jsou na ústupu a nahrazují je 20vteřinové a kratší. V roce 2019 tvořily už téměř 70 % ze všech odvysílaných spotů. Že jsou Češi jsou národem televizních diváků, to víme dlouho, ale v kterém kraji jsou největší fanoušci? Mrkněte do naší mapy ČR. A co bychom to byli za společnost, kdybychom se nakonec nepochválili. Meziročně jsme totiž zvýšili podíl na sledovanosti už na 4,36 %. Je to díky rostoucí oblibě tematických stanic, především filmovým, dokumentárním, hudebním či dětským. Teď už je ale na čase projet květnová čísla týdne, sundat roušky a nadechnout se léta. Zasloužíte si to!

previous arrow
#Cislo_tydne22
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru