Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Květen byl ve znamení postupného uvolňování vládních nařízení. Proto i my se v novém souhrnu ještě jednou ohlédneme za karanténou. Pak už nás ale čekají nová čísla, která jsme pro vás připravili. Tak jdeme na to! Televize hraje u dětí a mladých stále důležitou roli. V karanténě totiž tyto skupiny rostly ze všech nejvíce. O kolik? No, sami se podívejte, budete překvapeni. Doba se zrychluje a to platí i pro televizní reklamu. Klasické 30vteřinové spoty jsou na ústupu a nahrazují je 20vteřinové a kratší. V roce 2019 tvořily už téměř 70 % ze všech odvysílaných spotů. Že jsou Češi jsou národem televizních diváků, to víme dlouho, ale v kterém kraji jsou největší fanoušci? Mrkněte do naší mapy ČR. A co bychom to byli za společnost, kdybychom se nakonec nepochválili. Meziročně jsme totiž zvýšili podíl na sledovanosti už na 4,36 %. Je to díky rostoucí oblibě tematických stanic, především filmovým, dokumentárním, hudebním či dětským. Teď už je ale na čase projet květnová čísla týdne, sundat roušky a nadechnout se léta. Zasloužíte si to!

previous arrow
#Cislo_tydne22
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čeští diváci se dělí na dva tábory: část platí za TV stále více, druhá zůstává u terestriky

Televizní sledovanost v České republice je tvořena dvěma výraznými trendy. Ceny za placenou TV dál rostou, přesto zájem o tyto služby roste. Na druhou stranu část diváků zůstává věrná bezplatnému pozemnímu vysílání, které si u nás dlouhodobě drží silnou pozici.…

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…
Nahoru