Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.

V životech mileniálů je televize stále důležitá. Týdně si k obrazovce sedne 8 z 10 televizních diváků ve věku 25–34 let. Budete možná překvapeni, kolik času u ni průměrně stráví. Není to rozhodně málo! A pokud mají děti, je to ještě více.

Takzvaná odložená sledovanost neustále roste a letos tvoří již 13 % z celkové televizní sledovanosti. Rostoucí trend může být do určité míry spojen s vyšší televizní sledovaností způsobenou opatřeními proti šíření covid-19, významnější podíl má ovšem nárůst zájmu o IPTV služby, které dovolují uživatelům sledovat pořady zpětně. A ti toho stále častěji využívají.

A co podíl na sledovanosti? My hlásíme, že v pořádku! Od začátku roku jsme totiž nad 5% hranicí.

Slovy jednoho televizního klasika vám přejeme, ať máte v červnu konečně „slunce v duši“. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
#cislotydne_tyden_18
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru