Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Jediný sport, u kterého je minimální riziko zranění, je ten před televizní obrazovkou. A právě na sportovní stanice jsme se v Atmedia podívali zblízka. Konkurence sportovních TV stanic v Česku se totiž zostřuje a boj o vysílací práva připomíná boxerský ring. Není divu, když sportovní eventy dokáží jen na placených kanálech oslovit statisíce diváků v atraktivních cílovkách.

Kolik Čechů a Slováků využívá Netflix, Voyo nebo HBO Max? A kolik za ně měsíčně utratí?My to víme! Již od roku 2020 totiž sledujeme vývoj placených videoték v Česku a nově také na Slovensku. Mrkněte na naši nabídku a objednejte si čerstvá data. Bacha, jsou ještě horká!

A co se událo ve světě televize očima čísel? Tak třeba, že počet domácností, které mají chytrou TV připojenou k internetu, za posledních 5 let vzrostl na více než dvojnásobek. Nebo, že generace dnešních čtyřicátníků sleduje televizi pravidelně a v průměru přes 3 hodiny denně. No, a závěrem pak tradiční podíl na sledovanosti, který držíme pořád nad 6 %. Letos je zkrátka dobrá sezona. Tak vzhůru na poslední předprázdninový měsíc!

previous arrow
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
#cislotydne_18
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru