Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rok 2020 byla teda pořádná jízda! Lidem se změnil jejich každodenní život a museli si zvykat na nové situace v soukromém a pracovním životě. Třeba home office, který byl předtím pro mnohé jakýmsi benefitem a zpestřením, se stal ze dne na den pravidelnou rutinou. Spoustu lidí tak trávilo daleko více času doma, kde jim kromě divokých dětí dělala často společnost také zapnutá televize. A to se pořádně projevilo na diváckých návycích. Pojďme si v tomto vydání shrnout lednová čísla týdne, která se, mimo jiné, věnují právě nárůstu televizní sledovanosti.

Tak ať vykročíte do dalších měsíců roku 2021 tou správnou sněžnicí!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_04
#cislotydne_tyden_03
#cislotydne_tyden_02
#cislotydne_tyden_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru