Váš partner ve světě tematických televizí

Rok 2020 byla teda pořádná jízda! Lidem se změnil jejich každodenní život a museli si zvykat na nové situace v soukromém a pracovním životě. Třeba home office, který byl předtím pro mnohé jakýmsi benefitem a zpestřením, se stal ze dne na den pravidelnou rutinou. Spoustu lidí tak trávilo daleko více času doma, kde jim kromě divokých dětí dělala často společnost také zapnutá televize. A to se pořádně projevilo na diváckých návycích. Pojďme si v tomto vydání shrnout lednová čísla týdne, která se, mimo jiné, věnují právě nárůstu televizní sledovanosti.

Tak ať vykročíte do dalších měsíců roku 2021 tou správnou sněžnicí!

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru