Váš partner ve světě tematických televizí

Rok 2020 byla teda pořádná jízda! Lidem se změnil jejich každodenní život a museli si zvykat na nové situace v soukromém a pracovním životě. Třeba home office, který byl předtím pro mnohé jakýmsi benefitem a zpestřením, se stal ze dne na den pravidelnou rutinou. Spoustu lidí tak trávilo daleko více času doma, kde jim kromě divokých dětí dělala často společnost také zapnutá televize. A to se pořádně projevilo na diváckých návycích. Pojďme si v tomto vydání shrnout lednová čísla týdne, která se, mimo jiné, věnují právě nárůstu televizní sledovanosti.

Tak ať vykročíte do dalších měsíců roku 2021 tou správnou sněžnicí!

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru