Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Taky jste si ještě nezvykli, že v datu píšeme místo jedničky dvojku? Snad v tom nejsme sami. Kola nového roku se ovšem roztáčí naplno a my vám přinášíme první letošní várku čísel týdne. Těm jsme do nového roku nadělili nový vizuál, aby se vám dobře četla. Když číslo, tak pěkně velké a hned nahoře! A co že se letos už stihlo na českém TV trhu?

  • V lednu jsme se věnovali převážně sledovanosti a návykům českého televizního diváka. Takže jsme hned zkraje roku mrkli na nejsledovanější den minulého roku – Štědrý den. Diváci měli televizi zapnutou v průměru 6 hodin, což je opravdu velká nálož pohádek.
  • Téměř 7 milionů! Tolik českých TV diváků si denně zapne televizi. Alespoň jednou týdně pak k obrazovce zasedne 9 z 10 diváků. Nejčastěji sledují televizi v tzv. prime-time, tedy mezi 19. a 22. hodinou. TV si v tuto dobu zapne 60 % diváků.
  • Olympiáda v Pekingu je v plném proudu, ale ještě předtím běželo na Eurosport 1 skvělé Australian Open. Za dobu jeho trvání si ho zapnulo 452 tisíc diváků.
  • No, a v roce 2021 jsme dosáhli 5% hranice podílu na sledovanosti.

Dařilo se nám, tak snad to bude v novém roce ještě lepší. A to samé přejeme vám!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru