Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Taky jste si ještě nezvykli, že v datu píšeme místo jedničky dvojku? Snad v tom nejsme sami. Kola nového roku se ovšem roztáčí naplno a my vám přinášíme první letošní várku čísel týdne. Těm jsme do nového roku nadělili nový vizuál, aby se vám dobře četla. Když číslo, tak pěkně velké a hned nahoře! A co že se letos už stihlo na českém TV trhu?

  • V lednu jsme se věnovali převážně sledovanosti a návykům českého televizního diváka. Takže jsme hned zkraje roku mrkli na nejsledovanější den minulého roku – Štědrý den. Diváci měli televizi zapnutou v průměru 6 hodin, což je opravdu velká nálož pohádek.
  • Téměř 7 milionů! Tolik českých TV diváků si denně zapne televizi. Alespoň jednou týdně pak k obrazovce zasedne 9 z 10 diváků. Nejčastěji sledují televizi v tzv. prime-time, tedy mezi 19. a 22. hodinou. TV si v tuto dobu zapne 60 % diváků.
  • Olympiáda v Pekingu je v plném proudu, ale ještě předtím běželo na Eurosport 1 skvělé Australian Open. Za dobu jeho trvání si ho zapnulo 452 tisíc diváků.
  • No, a v roce 2021 jsme dosáhli 5% hranice podílu na sledovanosti.

Dařilo se nám, tak snad to bude v novém roce ještě lepší. A to samé přejeme vám!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru