Váš partner ve světě tematických televizí

Předposlední souhrn tohoto roku je tady! Ani tentokrát Vás nepřipravíme o to nejlepší, co se urodilo v naší Atmedia podzimní zahrádce. Podíváme se třeba na to, jak nouzový stav zvedá televizní sledovanost a které tematické stanice zažívají největší boom.

Občas můžeme také slyšet, že televizi dneska už nikdo nesleduje a vlastně jí ani nikdo nemá. Co je na tom pravdy nám řekne další z čísel týdne. Už teď vám ale prozradíme, že 7 milionu lidí si denně něco zapnout přeci musí 🙂

Jaký druh reklam vídáme v televizi nejčastěji? I na to známe odpověď! Až projedete náš souhrn, nezapomeňte taky kouknout na náš Twitter. Najdete tam další aktuality a informace. Tak Vám přejeme krátké nákupní fronty a dlouhou vánoční pohodu.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Atmedia Insight: Expert Talks

Atmedia Insight: Expert Talks je nový seriál rozhovorů, ve kterých se ptáme zástupců televizních stanic a dalších osobností z televizního a mediálního prostředí na vše kolem televize. Obsahem je především vývoj televizní sledovanosti, nové trendy ve sledování televize, budoucnost lineární…

Ještě letos spustíme sportovní stanici, budeme lákat na lokální sport, říká Martin Heržo z JOJ

Diváci objevili kouzlo televize i mimo Vánoce. Letos plánujeme spustit vlastní sportovní kanál i VOD službu, říká Martin Heržo, obchodní ředitel TV skupiny JOJ v první části rozhovoru s Michaelou Vasilovou, výkonnou ředitelkou naší společnosti. Rozhovor je součástí našeho nového…

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!
Nahoru