Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Předposlední souhrn tohoto roku je tady! Ani tentokrát Vás nepřipravíme o to nejlepší, co se urodilo v naší Atmedia podzimní zahrádce. Podíváme se třeba na to, jak nouzový stav zvedá televizní sledovanost a které tematické stanice zažívají největší boom.

Občas můžeme také slyšet, že televizi dneska už nikdo nesleduje a vlastně jí ani nikdo nemá. Co je na tom pravdy nám řekne další z čísel týdne. Už teď vám ale prozradíme, že 7 milionu lidí si denně něco zapnout přeci musí 🙂

Jaký druh reklam vídáme v televizi nejčastěji? I na to známe odpověď! Až projedete náš souhrn, nezapomeňte taky kouknout na náš Twitter. Najdete tam další aktuality a informace. Tak Vám přejeme krátké nákupní fronty a dlouhou vánoční pohodu.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_48
#cislotydne_tyden_47
#cislotydne_tyden_46
#cislotydne_tyden_45
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru