Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Představte si, že byste letos pod stromečkem našli něco opravdu skvělého. Místo pletených ponožek prázdnou e-mailovou schránku po vánočním volnu, jasně strukturované úkoly shora nebo týden dovolené navíc. Prostě něco, z čeho byste měli zase radost jako malé děti. Ještě je čas to Ježíškovi napsat. A až to uděláte, projděte si s námi listopadová čísla týdne, ať Vám to čekání lépe utíká.

  • Češi si postupně zvykají za televizi platit. Počet TV domácností s placenou televizí letos poprvé překonal počet TV domácností, které sledují TV stanice zdarma v rámci pozemního vysílání.
  • Víte, kolik Čechů si denně zapne televizi? Hodně! A o Vánocích je to ještě daleko víc. O tom ale až jindy, připravujeme k tomu článek.
  • Nejsledovanější dny v týdnu jsou samozřejmě víkendy, ale kolik vlastně času tráví lidé v týdnu? Mrkněte!
  • A kdo není dnes na internetu, jako by nebyl. A své o tom ví i televize. Těch je totiž v Česku připojeno k internetu již 45 %.

Přejeme Vám, ať najdete pod stromečkem hlavně klid a čas na odpočinek. My se postaráme o to, abyste se bavili.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_48
#cislotydne_tyden_47
#cislotydne_tyden_46
#cislotydne_tyden_45
#cislotydne_tyden_44
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru