Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Představte si, že byste letos pod stromečkem našli něco opravdu skvělého. Místo pletených ponožek prázdnou e-mailovou schránku po vánočním volnu, jasně strukturované úkoly shora nebo týden dovolené navíc. Prostě něco, z čeho byste měli zase radost jako malé děti. Ještě je čas to Ježíškovi napsat. A až to uděláte, projděte si s námi listopadová čísla týdne, ať Vám to čekání lépe utíká.

  • Češi si postupně zvykají za televizi platit. Počet TV domácností s placenou televizí letos poprvé překonal počet TV domácností, které sledují TV stanice zdarma v rámci pozemního vysílání.
  • Víte, kolik Čechů si denně zapne televizi? Hodně! A o Vánocích je to ještě daleko víc. O tom ale až jindy, připravujeme k tomu článek.
  • Nejsledovanější dny v týdnu jsou samozřejmě víkendy, ale kolik vlastně času tráví lidé v týdnu? Mrkněte!
  • A kdo není dnes na internetu, jako by nebyl. A své o tom ví i televize. Těch je totiž v Česku připojeno k internetu již 45 %.

Přejeme Vám, ať najdete pod stromečkem hlavně klid a čas na odpočinek. My se postaráme o to, abyste se bavili.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_48
#cislotydne_tyden_47
#cislotydne_tyden_46
#cislotydne_tyden_45
#cislotydne_tyden_44
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru