Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Do nového roku jsme již naplno vykročili a servírujeme vám nová čísla týdne pro rok 2021. Co ale bylo na našem Atmedia menu v prosinci?

Jako předkrm jsme vám místo tradičního kuby připravili informace o vývoji vysoké televizní sledovanosti od září do listopadu. Před rybí polévkou jsme vás ještě upozornili, kolik televizních diváků si zapne o svátcích televizi. No, budete překvapeni, kolik vás je!

Nakonec jsme vám po kaprovi předložili pořádné ohlédnutí za naším rokem 2020. Oslovili jsme 8 milionu diváků, dosáhli jsme na historický podíl na sledovanosti a zvedli jsme i počet stanic v našem portfoliu.

Jo a snad z toho některým fanouškům Formule 1 nezaskočí kost, ale na přenosy na stanicích Sport 1 a Sport 2 jich v roce 2020 koukalo fakt hóóódně vysoké číslo. Kolik? To najdete také v našem prosincovém servisu.

Snad jste si pochutnali a moc jste se přes svátky nepřejedli. Budeme rádi, když nás budete číst a sledovat i v novém roce. Třeba na našem atblogu, Twitteru nebo Linkedinu.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru