Váš partner ve světě tematických televizí

Do nového roku jsme již naplno vykročili a servírujeme vám nová čísla týdne pro rok 2021. Co ale bylo na našem Atmedia menu v prosinci?

Jako předkrm jsme vám místo tradičního kuby připravili informace o vývoji vysoké televizní sledovanosti od září do listopadu. Před rybí polévkou jsme vás ještě upozornili, kolik televizních diváků si zapne o svátcích televizi. No, budete překvapeni, kolik vás je!

Nakonec jsme vám po kaprovi předložili pořádné ohlédnutí za naším rokem 2020. Oslovili jsme 8 milionu diváků, dosáhli jsme na historický podíl na sledovanosti a zvedli jsme i počet stanic v našem portfoliu.

Jo a snad z toho některým fanouškům Formule 1 nezaskočí kost, ale na přenosy na stanicích Sport 1 a Sport 2 jich v roce 2020 koukalo fakt hóóódně vysoké číslo. Kolik? To najdete také v našem prosincovém servisu.

Snad jste si pochutnali a moc jste se přes svátky nepřejedli. Budeme rádi, když nás budete číst a sledovat i v novém roce. Třeba na našem atblogu, Twitteru nebo Linkedinu.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru