Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Je za námi prosinec – takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí napětí při setkávání širší rodiny, lidem s dětmi dopřeje alespoň chvíli vánočního klidu a těm, kteří tráví svátky sami, umí naopak dodat pocit, že tomu tak není. O Vánocích si zkrátka televizi zapne skoro každý. Ale jaký byl prosinec v číslech týdne?

  • To, že si televizi během Vánoc zapne téměř každý už jsme psali, kolik ale času u ní Češi tráví? Hodně!
  • Letošní boj o titul šampiona F1 byl dramatický do posledního kola. V něm totiž Max Verstappen předjel svého soka Lewise Hamiltona a stal se poprvé v kariéře mistrem světa. Kolik fanoušků sledovalo jeho cestu šampionátem na stanicích Sport 1 a 2?
  • No a závěrem, kromě tradičního listopadového podílu, tři čísla, která definují rok 2021 u nás v Atmedia.

🎄 Přejeme vám, ať jste v novém roce šťastní, zdraví a vybíraví. A sledujte nás i v novém roce na našem Linkedinu nebo Twitteru!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru