Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Je za námi prosinec – takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí napětí při setkávání širší rodiny, lidem s dětmi dopřeje alespoň chvíli vánočního klidu a těm, kteří tráví svátky sami, umí naopak dodat pocit, že tomu tak není. O Vánocích si zkrátka televizi zapne skoro každý. Ale jaký byl prosinec v číslech týdne?

  • To, že si televizi během Vánoc zapne téměř každý už jsme psali, kolik ale času u ní Češi tráví? Hodně!
  • Letošní boj o titul šampiona F1 byl dramatický do posledního kola. V něm totiž Max Verstappen předjel svého soka Lewise Hamiltona a stal se poprvé v kariéře mistrem světa. Kolik fanoušků sledovalo jeho cestu šampionátem na stanicích Sport 1 a 2?
  • No a závěrem, kromě tradičního listopadového podílu, tři čísla, která definují rok 2021 u nás v Atmedia.

🎄 Přejeme vám, ať jste v novém roce šťastní, zdraví a vybíraví. A sledujte nás i v novém roce na našem Linkedinu nebo Twitteru!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru