Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Je za námi prosinec – takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí napětí při setkávání širší rodiny, lidem s dětmi dopřeje alespoň chvíli vánočního klidu a těm, kteří tráví svátky sami, umí naopak dodat pocit, že tomu tak není. O Vánocích si zkrátka televizi zapne skoro každý. Ale jaký byl prosinec v číslech týdne?

  • To, že si televizi během Vánoc zapne téměř každý už jsme psali, kolik ale času u ní Češi tráví? Hodně!
  • Letošní boj o titul šampiona F1 byl dramatický do posledního kola. V něm totiž Max Verstappen předjel svého soka Lewise Hamiltona a stal se poprvé v kariéře mistrem světa. Kolik fanoušků sledovalo jeho cestu šampionátem na stanicích Sport 1 a 2?
  • No a závěrem, kromě tradičního listopadového podílu, tři čísla, která definují rok 2021 u nás v Atmedia.

🎄 Přejeme vám, ať jste v novém roce šťastní, zdraví a vybíraví. A sledujte nás i v novém roce na našem Linkedinu nebo Twitteru!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru