Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Dneska začneme trochu netradičně a připomeneme si slavný citát od amerického státníka Benjamina Franklina. Ten řekl, že na světě jsou jen dvě jistoty – vánoční reklamy v říjnu a pravidelný souhrn čísel týdne od Atmedia. No dobře, v dnešní době fake news nemůžete věřit úplně všemu, ale číslům, která vám každý týden předkládáme, ano. Tak se pojďte podívat, co jsme si připravili tentokrát.

Velkým tématem byla odložená sledovanost, která poprvé v historii překonala 10% hranici. Lidé se zkrátka rádi koukají na oblíbené pořady, kdy sami chtějí, a je to tak dobře. Asi nebude překvapením, že největšími fanoušky zpětného sledování jsou mladí lidé. Kolik procent tvoří odložená sledovanost u nich? Hodně! Cestovat za hranice je dnes sice dost omezené, ale my vás tam vezmeme. Podíváme se totiž i na to, jak jsou na tom s odloženou sledovaností ostatní evropské země.

Po úspěšném US Open vyvrcholila tenisová sezona turnajem Roland Garros a my jsme byli u toho. Respektive sportovní stanice Eurosport1 z našeho portfolia. Kolik fanoušků si turnaj zapnulo? Raketa!

A blížíme se do finiše. Ve třetím kvartálu jsme historicky poprvé překonali 5% podíl na sledovanosti. Díky rozšíření portfolia a rostoucí sledovanosti našich stanic je to standard, na který se dobře zvyká 🙂 No schválně, mrkněte, co jsme si pro vás připravili za novinky v nové obchodní nabídce pro rok 2021.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_44
#cislotydne_tyden_43
#cislotydne_tyden_42
#cislotydne_tyden_41
#cislotydne_tyden_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru