Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Dneska začneme trochu netradičně a připomeneme si slavný citát od amerického státníka Benjamina Franklina. Ten řekl, že na světě jsou jen dvě jistoty – vánoční reklamy v říjnu a pravidelný souhrn čísel týdne od Atmedia. No dobře, v dnešní době fake news nemůžete věřit úplně všemu, ale číslům, která vám každý týden předkládáme, ano. Tak se pojďte podívat, co jsme si připravili tentokrát.

Velkým tématem byla odložená sledovanost, která poprvé v historii překonala 10% hranici. Lidé se zkrátka rádi koukají na oblíbené pořady, kdy sami chtějí, a je to tak dobře. Asi nebude překvapením, že největšími fanoušky zpětného sledování jsou mladí lidé. Kolik procent tvoří odložená sledovanost u nich? Hodně! Cestovat za hranice je dnes sice dost omezené, ale my vás tam vezmeme. Podíváme se totiž i na to, jak jsou na tom s odloženou sledovaností ostatní evropské země.

Po úspěšném US Open vyvrcholila tenisová sezona turnajem Roland Garros a my jsme byli u toho. Respektive sportovní stanice Eurosport1 z našeho portfolia. Kolik fanoušků si turnaj zapnulo? Raketa!

A blížíme se do finiše. Ve třetím kvartálu jsme historicky poprvé překonali 5% podíl na sledovanosti. Díky rozšíření portfolia a rostoucí sledovanosti našich stanic je to standard, na který se dobře zvyká 🙂 No schválně, mrkněte, co jsme si pro vás připravili za novinky v nové obchodní nabídce pro rok 2021.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_44
#cislotydne_tyden_43
#cislotydne_tyden_42
#cislotydne_tyden_41
#cislotydne_tyden_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru