Váš partner ve světě tematických televizí

Dneska začneme trochu netradičně a připomeneme si slavný citát od amerického státníka Benjamina Franklina. Ten řekl, že na světě jsou jen dvě jistoty – vánoční reklamy v říjnu a pravidelný souhrn čísel týdne od Atmedia. No dobře, v dnešní době fake news nemůžete věřit úplně všemu, ale číslům, která vám každý týden předkládáme, ano. Tak se pojďte podívat, co jsme si připravili tentokrát.

Velkým tématem byla odložená sledovanost, která poprvé v historii překonala 10% hranici. Lidé se zkrátka rádi koukají na oblíbené pořady, kdy sami chtějí, a je to tak dobře. Asi nebude překvapením, že největšími fanoušky zpětného sledování jsou mladí lidé. Kolik procent tvoří odložená sledovanost u nich? Hodně! Cestovat za hranice je dnes sice dost omezené, ale my vás tam vezmeme. Podíváme se totiž i na to, jak jsou na tom s odloženou sledovaností ostatní evropské země.

Po úspěšném US Open vyvrcholila tenisová sezona turnajem Roland Garros a my jsme byli u toho. Respektive sportovní stanice Eurosport1 z našeho portfolia. Kolik fanoušků si turnaj zapnulo? Raketa!

A blížíme se do finiše. Ve třetím kvartálu jsme historicky poprvé překonali 5% podíl na sledovanosti. Díky rozšíření portfolia a rostoucí sledovanosti našich stanic je to standard, na který se dobře zvyká 🙂 No schválně, mrkněte, co jsme si pro vás připravili za novinky v nové obchodní nabídce pro rok 2021.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Představujeme obchodní politiku na příští rok

Naše mediální zastupitelství bude i v příštím roce pokračovat ve stávající obchodní nabídce, která zahrnuje 4 balíčky tematických TV stanic atmax, atadults, atchoice a atkids, zaměřené na dvě prodejní cílové skupiny. Nově budeme od 1. ledna 2021 prodávat reklamní prostor…

V souvislosti s nouzovým stavem opět roste televizní sledovanost

S opětovným zpřísněním opatření proti šíření onemocnění covid-19 tráví lidé mnohem více času před televizními obrazovkami. V období od 14. do 27. 10. vzrostla televizní sledovanost meziročně o 21 %. Vyplývá to z dat oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. [1]…
Nahoru