Váš partner ve světě tematických televizí

Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku – Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať vám nic neuteče. A co by to bylo za nový měsíc, kdybychom se alespoň trošku neohlédli za tím uplynulým.

Televizní sledovanost je také letos vyšší než v předkrizovém roce 2019 a roste napříč téměř všemi věkovými skupinami diváků.

Cyklistika je v poslední dobou mezi Čechy fenoménem. Projevuje se to také na popularitě cyklistických závodů na Eurosport 1, které oslovují pravidelně až 300 tisíc českých fanoušků.

Poslední kvartál tohoto roku jsme začali opět 5% podílem na sledovanosti a TV stanice z našeho portfolia oslovily v říjnu 5,6 milionu televizních diváků v cílové skupině 4+.

Podzim zaútočil naplno, tak si ho zpříjemněte některou z našich tematických stanic. Filmové večery jsou teď totiž dlouhé.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Opět nabídneme exkluzivní reklamní prostor během Zimních olympijských her

Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní…

#cislotydne: Prosinec 2021

Je za námi prosinec - takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí…

Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty

Uplynulý rok byl pro naše mediální zastupitelství Atmedia významný nejen z pohledu nárůstu podílu na sledovanosti, který se pravidelně pohyboval nad 5 %. V průběhu roku jsme také spustili dva úspěšné projekty – atmedia index a atmedia insight, jež nám…
Nahoru