Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku – Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať vám nic neuteče. A co by to bylo za nový měsíc, kdybychom se alespoň trošku neohlédli za tím uplynulým.

Televizní sledovanost je také letos vyšší než v předkrizovém roce 2019 a roste napříč téměř všemi věkovými skupinami diváků.

Cyklistika je v poslední dobou mezi Čechy fenoménem. Projevuje se to také na popularitě cyklistických závodů na Eurosport 1, které oslovují pravidelně až 300 tisíc českých fanoušků.

Poslední kvartál tohoto roku jsme začali opět 5% podílem na sledovanosti a TV stanice z našeho portfolia oslovily v říjnu 5,6 milionu televizních diváků v cílové skupině 4+.

Podzim zaútočil naplno, tak si ho zpříjemněte některou z našich tematických stanic. Filmové večery jsou teď totiž dlouhé.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_43
#cislotydne_tyden_42
#cislotydne_tyden_41
#cislotydne_tyden_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru