Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku – Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať vám nic neuteče. A co by to bylo za nový měsíc, kdybychom se alespoň trošku neohlédli za tím uplynulým.

Televizní sledovanost je také letos vyšší než v předkrizovém roce 2019 a roste napříč téměř všemi věkovými skupinami diváků.

Cyklistika je v poslední dobou mezi Čechy fenoménem. Projevuje se to také na popularitě cyklistických závodů na Eurosport 1, které oslovují pravidelně až 300 tisíc českých fanoušků.

Poslední kvartál tohoto roku jsme začali opět 5% podílem na sledovanosti a TV stanice z našeho portfolia oslovily v říjnu 5,6 milionu televizních diváků v cílové skupině 4+.

Podzim zaútočil naplno, tak si ho zpříjemněte některou z našich tematických stanic. Filmové večery jsou teď totiž dlouhé.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_43
#cislotydne_tyden_42
#cislotydne_tyden_41
#cislotydne_tyden_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
Nahoru