Váš partner ve světě tematických televizí

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš každodenní chleba na 28 tematických stanicích, které obchodně zastupujeme. Stále si držíme více než 5% podíl na sledovanosti a do podzimu jdeme připraveni. Ale abychom nebyli tak hrrr, ještě se ohlédneme za prázdninovými čísly týdne.

Závody Formule 1 vysíláme již tradičně na Sport 1 a Sport 2. Rok od roku roste podíl na sledovanosti živých přenosů a letos výkony Hamiltona nebo Verstappena sleduje téměř 6 % diváků, kteří zrovna sedí před televizními obrazovkami.

Olympiáda se zkrátka povedla! Čeští sportovci vybojovali 11 medailí a u obrazovek stanice Eurosport1 jim drželo palce přes 600 tisíc fanoušků. Vůbec nejsledovanějším dnem her pak byla sobota 31. 7., kdy hrála své finále tenistka Markéta Vondroušová.

Koukají vůbec ještě lidi na televizi? Jasně, že jo a hodně! Třeba diváci ve věku 35–44 let ji sledují v průměru přes 3 hodiny denně.

Přejeme Vám co nejklidnější návrat do „normálního“ režimu. A pokud to půjde z tuha, tak si odpočiňte sportem, četbou nebo u některé z našich TV stanic. Máme jich dost a určitě si vyberete.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Září 2022

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
Nahoru