Váš partner ve světě tematických televizí

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš každodenní chleba na 28 tematických stanicích, které obchodně zastupujeme. Stále si držíme více než 5% podíl na sledovanosti a do podzimu jdeme připraveni. Ale abychom nebyli tak hrrr, ještě se ohlédneme za prázdninovými čísly týdne.

Závody Formule 1 vysíláme již tradičně na Sport 1 a Sport 2. Rok od roku roste podíl na sledovanosti živých přenosů a letos výkony Hamiltona nebo Verstappena sleduje téměř 6 % diváků, kteří zrovna sedí před televizními obrazovkami.

Olympiáda se zkrátka povedla! Čeští sportovci vybojovali 11 medailí a u obrazovek stanice Eurosport1 jim drželo palce přes 600 tisíc fanoušků. Vůbec nejsledovanějším dnem her pak byla sobota 31. 7., kdy hrála své finále tenistka Markéta Vondroušová.

Koukají vůbec ještě lidi na televizi? Jasně, že jo a hodně! Třeba diváci ve věku 35–44 let ji sledují v průměru přes 3 hodiny denně.

Přejeme Vám co nejklidnější návrat do „normálního“ režimu. A pokud to půjde z tuha, tak si odpočiňte sportem, četbou nebo u některé z našich TV stanic. Máme jich dost a určitě si vyberete.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…

#cislotydne: Červenec 2021

Tak! Všechny sady medailí jsou rozdány a čeští sportovci jich posbírali v Tokiu rekordní počet. Ostatně to jste mohli sami naživo vidět, třeba v nepřetržitých přenosech kanálů Eurosport. Naši červencovou sadu čísel týdne vám servírujeme právě teď. A je taky…
Nahoru