Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš každodenní chleba na 28 tematických stanicích, které obchodně zastupujeme. Stále si držíme více než 5% podíl na sledovanosti a do podzimu jdeme připraveni. Ale abychom nebyli tak hrrr, ještě se ohlédneme za prázdninovými čísly týdne.

Závody Formule 1 vysíláme již tradičně na Sport 1 a Sport 2. Rok od roku roste podíl na sledovanosti živých přenosů a letos výkony Hamiltona nebo Verstappena sleduje téměř 6 % diváků, kteří zrovna sedí před televizními obrazovkami.

Olympiáda se zkrátka povedla! Čeští sportovci vybojovali 11 medailí a u obrazovek stanice Eurosport1 jim drželo palce přes 600 tisíc fanoušků. Vůbec nejsledovanějším dnem her pak byla sobota 31. 7., kdy hrála své finále tenistka Markéta Vondroušová.

Koukají vůbec ještě lidi na televizi? Jasně, že jo a hodně! Třeba diváci ve věku 35–44 let ji sledují v průměru přes 3 hodiny denně.

Přejeme Vám co nejklidnější návrat do „normálního“ režimu. A pokud to půjde z tuha, tak si odpočiňte sportem, četbou nebo u některé z našich TV stanic. Máme jich dost a určitě si vyberete.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
#cislotydne_tyden_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru