Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nová televizní sezóna je za dveřmi a my jsme na ni připraveni. Jdeme do ní totiž se 30 tematickými stanicemi v portfoliu, 5% podílem na sledovanosti a divákům máme opravdu co nabídnout. Na našem podzimním menu najdou opět ty nejlepší filmy, seriály, dokumenty nebo life-stylové pořady. U nás si zkrátka vybere každá cílovka, stačí jen zapíchnout prst do jídel… ehm, ovladače a vybrat si, na co máte chuť.

Ale co se u nás událo v druhé polovině prázdnin? Vydali jsme druhý díl našich expert talks s Martinem Nováčkem z OMD, který považuje televizi za zásadní médium v reklamním mixu. Zadavatelé se bez ní prostě stále neobejdou a málokterý z nich si bude moci v blízké době dovolit omezit výdaje do TV reklamy. Pokud jste nezaznamenali poslední výsledky výzkumu atmedia index o placených videotékách, tak TADY k němu najdete přehlednou infografiku. Platíte za služby typu Netflix, nebo sdílíte účet s kamarády? My dohlédneme všude, tak bacha na to 🙂

Teď už ale ke klasice, našim číslům týdne:

  • Prázdninové měsíce jsou zaslíbeny tematickým stanicím. Rok od roku totiž právě v těchto měsících zvedáme podíl na sledovanosti našeho portfolia. Kolik jsme „natočili“ tentokrát?
  • Druhá polovina sezóny Formule 1 se už roztočila naplno. Přenosy té první měly na stanicích Sport 1 a Sport 2 průměrný share přes 4 %. Zařadíme v druhé polovině ještě vyšší stupeň?
  • Říká se, že s počtem dětí roste radost v rodině. A my dodáváme, že také čas, který jejich rodiče u televize tráví. Tak schválně, kolik?
  • Nemusí se již starat o děti, mají našetřeno a chtějí si užívat života. Mluvíme o tzv. stříbrné generaci, na kterou marketéři často zapomínají. Kde jinde ji oslovit, než v televizi.
  • Stále více českých domácností má doma televizor připojený k internetu. Za posledních 5 let vzrostl jejich počet více než dvojnásobně!

Na závěr přejeme i vám hladký rozjezd poprázdninové sezóny. Bude letos asi trochu náročnější, ale vždycky můžete po náročném dni zapnout televizi a u ní vypnout.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Už 15 let budujeme (nejen) trh tematických TV stanic u nás

Na českém trhu obchodně zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic a letos slavíme 15 let od založení. Již od počátku se soustředíme na vizi budování a rozvoje trhu tematických kanálů v České republice. Jsme přitom partnerem jak pro TV stanice, tak…

#cislotydne: Srpen 2023

Televizní stanice už začaly divákům servírovat podzimní programové schéma. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si připravili pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů. Aktuálně mohou na svých obrazovkách sledovat třeba dramatický závěr tenisového…

Televize v létě: sledovanost klesá, diváci vyhledávají především filmy

Letní prázdninové měsíce jsou z hlediska televizní sledovanosti specifickým obdobím. Pravidelně lze pozorovat hned dva zásadní jevy. Nejenže v červenci a srpnu tráví čeští diváci sledováním televize nejméně času z celého roku, ale mění se rovněž jejich návyky, přičemž lze v tomto…
Nahoru