Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nová televizní sezóna je za dveřmi a my jsme na ni připraveni. Jdeme do ní totiž se 30 tematickými stanicemi v portfoliu, 5% podílem na sledovanosti a divákům máme opravdu co nabídnout. Na našem podzimním menu najdou opět ty nejlepší filmy, seriály, dokumenty nebo life-stylové pořady. U nás si zkrátka vybere každá cílovka, stačí jen zapíchnout prst do jídel… ehm, ovladače a vybrat si, na co máte chuť.

Ale co se u nás událo v druhé polovině prázdnin? Vydali jsme druhý díl našich expert talks s Martinem Nováčkem z OMD, který považuje televizi za zásadní médium v reklamním mixu. Zadavatelé se bez ní prostě stále neobejdou a málokterý z nich si bude moci v blízké době dovolit omezit výdaje do TV reklamy. Pokud jste nezaznamenali poslední výsledky výzkumu atmedia index o placených videotékách, tak TADY k němu najdete přehlednou infografiku. Platíte za služby typu Netflix, nebo sdílíte účet s kamarády? My dohlédneme všude, tak bacha na to 🙂

Teď už ale ke klasice, našim číslům týdne:

  • Prázdninové měsíce jsou zaslíbeny tematickým stanicím. Rok od roku totiž právě v těchto měsících zvedáme podíl na sledovanosti našeho portfolia. Kolik jsme „natočili“ tentokrát?
  • Druhá polovina sezóny Formule 1 se už roztočila naplno. Přenosy té první měly na stanicích Sport 1 a Sport 2 průměrný share přes 4 %. Zařadíme v druhé polovině ještě vyšší stupeň?
  • Říká se, že s počtem dětí roste radost v rodině. A my dodáváme, že také čas, který jejich rodiče u televize tráví. Tak schválně, kolik?
  • Nemusí se již starat o děti, mají našetřeno a chtějí si užívat života. Mluvíme o tzv. stříbrné generaci, na kterou marketéři často zapomínají. Kde jinde ji oslovit, než v televizi.
  • Stále více českých domácností má doma televizor připojený k internetu. Za posledních 5 let vzrostl jejich počet více než dvojnásobně!

Na závěr přejeme i vám hladký rozjezd poprázdninové sezóny. Bude letos asi trochu náročnější, ale vždycky můžete po náročném dni zapnout televizi a u ní vypnout.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_35
#cislotydne_34
#cislotydne_33
#cislotydne_32
#cislotydne_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru