Váš partner ve světě tematických televizí

Nová televizní sezóna je za dveřmi a my jsme na ni připraveni. Jdeme do ní totiž se 30 tematickými stanicemi v portfoliu, 5% podílem na sledovanosti a divákům máme opravdu co nabídnout. Na našem podzimním menu najdou opět ty nejlepší filmy, seriály, dokumenty nebo life-stylové pořady. U nás si zkrátka vybere každá cílovka, stačí jen zapíchnout prst do jídel… ehm, ovladače a vybrat si, na co máte chuť.

Ale co se u nás událo v druhé polovině prázdnin? Vydali jsme druhý díl našich expert talks s Martinem Nováčkem z OMD, který považuje televizi za zásadní médium v reklamním mixu. Zadavatelé se bez ní prostě stále neobejdou a málokterý z nich si bude moci v blízké době dovolit omezit výdaje do TV reklamy. Pokud jste nezaznamenali poslední výsledky výzkumu atmedia index o placených videotékách, tak TADY k němu najdete přehlednou infografiku. Platíte za služby typu Netflix, nebo sdílíte účet s kamarády? My dohlédneme všude, tak bacha na to 🙂

Teď už ale ke klasice, našim číslům týdne:

  • Prázdninové měsíce jsou zaslíbeny tematickým stanicím. Rok od roku totiž právě v těchto měsících zvedáme podíl na sledovanosti našeho portfolia. Kolik jsme „natočili“ tentokrát?
  • Druhá polovina sezóny Formule 1 se už roztočila naplno. Přenosy té první měly na stanicích Sport 1 a Sport 2 průměrný share přes 4 %. Zařadíme v druhé polovině ještě vyšší stupeň?
  • Říká se, že s počtem dětí roste radost v rodině. A my dodáváme, že také čas, který jejich rodiče u televize tráví. Tak schválně, kolik?
  • Nemusí se již starat o děti, mají našetřeno a chtějí si užívat života. Mluvíme o tzv. stříbrné generaci, na kterou marketéři často zapomínají. Kde jinde ji oslovit, než v televizi.
  • Stále více českých domácností má doma televizor připojený k internetu. Za posledních 5 let vzrostl jejich počet více než dvojnásobně!

Na závěr přejeme i vám hladký rozjezd poprázdninové sezóny. Bude letos asi trochu náročnější, ale vždycky můžete po náročném dni zapnout televizi a u ní vypnout.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Září 2022

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
Nahoru