Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

U nás v Atmedia se toho od začátku roku děje opravdu hodně. Pomáháme společně s Asociací televizních organizací Ukrajině, připravujeme rozšíření portfolia nebo publikujeme rozhovory se zahraničními experty na TV trhy v Evropě. A 28denní únor je prostě až moc krátký měsíc. Přinášíme vám tedy ohlédnutí za čísly týdne s mírným zpožděním. Proto nebudeme otálet a rovnou se na to vrhneme.

  • Australian Open bylo vysíláno exkluzivně na Eurosport 1 a oslovilo téměř půl milionu českých diváků! Ti tak mohli sledovat celou cestu Rafaela Nadala turnajem až k vítězství.
  • Dnešní mileniálové televizi sledují! Denně si jich před obrazovku sedne více než polovina a stráví u ní v průměru přes 2 hodiny. Pokud mají děti, jsou to dokonce téměř 3 hodiny.
  • Že televizi dneska už nikdo nesleduje? Rádi tento mýtus vyvracíme! Nejenže k televizní obrazovce denně usedá téměř 7 milionů lidí, v posledních dvou letech roste také čas, který s televizí tráví.
  • Jedeme na vlně! Také letošní rok jsme začali nad 5% podílem na sledovanosti. Jsme rádi, že vás tematické TV stanice v portfoliu #Atmedia baví. A snad vás budou bavit i ty další, která si letos vezmeme pod svá křídla.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_08
#cislotydne_07
#cislotydne_06
#cislotydne_05
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru