Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor v Atmedia suchý rozhodně nebyl! A teď nemyslíme alkoholem, ale především novinkami, se kterými jsme na televizní trh přišli. Od března 2023 se totiž naše rodina tematických TV stanic rozrostla o dva nové členy. Prvním je CANAL+ Action se zaměřením na exkluzivní akční filmy a seriály. Druhým pak Spektrum Home cílící na diváky se zájmem o kutilství, bytový design či architekturu. První stanici najdou diváci v nabídce operátorů placené televize, druhou i v rámci terestrického vysílání DVB–T2. Věříme, že se oběma stanicím u nás bude líbit ❤️.

Výrazný mediální ohlas, nejen v oborových médiích, měl také náš poslední článek o vývoji televizní sledovanosti v zemích Visegrádské čtyřky. Třeba Češi v roce 2022 trávili před obrazovkou téměř 3,5 hodiny denně. Přečtěte si, jak je to v okolních evropských státech a pak hned šup na čísla týdne.

  • Vysoké televizní sledovanosti v Česku jsme se věnovali i v únorových Číslech týdne. Televize je totiž pro české diváky stále zásadním mediatypem, ze kterého čerpají informace a tráví s ním volný čas.
  • A to platí i u tematických TV stanic, kterých obchodně zastupujeme na trhu nejvíce. Velké divácké oblibě se těší zejména filmové, seriálové, dokumentární a rodinné TV stanice. Také díky tomu si držíme dlouhodobý podíl na sledovanosti nad 5 %.

previous arrow
#cislotydne_08
#cislotydne_07
#cislotydne_06
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru