Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září je takový druhý leden pro předsevzetí. Po letních dovolených a prosezených večerech na zahrádce s přáteli se vracíte do „normálního“ režimu. Ať už hledáte ztracenou kartičku do posilovny nebo trávíte neděle vařením zdravých jídel do krabičky na nový pracovní týden, září je prostě trochu těžší měsíc. Nebo ne? Nám se naše předsevzetí zatím daří držet. Jsme nad 5 % podílu na sledovanosti, měli jsme úspěšnou prezentaci na letošní konferenci Digimedia a chystáme Obchodní nabídku na rok 2022. Co dalšího jsme pro vás v září připravili?

Většinu času před televizní obrazovkou věnují …… a ………. *zjistíte níže 🙂

US Open zná své vítěze a na stanici #Eurosport1 oslovilo 333 tisíc diváků. Novak Djokovic se kalendářního Grand Slamu nakonec nedočkal a skončil v slzách. Vůbec nesledovanějším zápasem turnaje byla ovšem bitva Karolíny Plíškové, po které Češka postoupila do čtvrtfinále.

Ve většině států Evropy za televizi lidé platí. V Česku je to sice nadpoloviční většina, ovšem stále je to výrazně méně, než je standard v ostatních státech.

Televize přes internet (IPTV) zažívá v Česku boom. Za posledních 5 let vzrostl počet českých TV domácností s IPTV na více než trojnásobek a v současnosti se na TV dívá přes tuto platformu každý pátý divák.

Ať už se vám daří držet poprázdninový rytmus nebo ne, hlavně v klidu a nic si nevyčítat 🙂 . Občas ještě vykoukne babí léto a byla by škoda toho nevyužít.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_39
#cislotydne_tyden_38
#cislotydne_tyden_37
#cislotydne_tyden_36
#cislotydne_tyden_35
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru