Váš partner ve světě tematických televizí

Září je takový druhý leden pro předsevzetí. Po letních dovolených a prosezených večerech na zahrádce s přáteli se vracíte do „normálního“ režimu. Ať už hledáte ztracenou kartičku do posilovny nebo trávíte neděle vařením zdravých jídel do krabičky na nový pracovní týden, září je prostě trochu těžší měsíc. Nebo ne? Nám se naše předsevzetí zatím daří držet. Jsme nad 5 % podílu na sledovanosti, měli jsme úspěšnou prezentaci na letošní konferenci Digimedia a chystáme Obchodní nabídku na rok 2022. Co dalšího jsme pro vás v září připravili?

Většinu času před televizní obrazovkou věnují …… a ………. *zjistíte níže 🙂

US Open zná své vítěze a na stanici #Eurosport1 oslovilo 333 tisíc diváků. Novak Djokovic se kalendářního Grand Slamu nakonec nedočkal a skončil v slzách. Vůbec nesledovanějším zápasem turnaje byla ovšem bitva Karolíny Plíškové, po které Češka postoupila do čtvrtfinále.

Ve většině států Evropy za televizi lidé platí. V Česku je to sice nadpoloviční většina, ovšem stále je to výrazně méně, než je standard v ostatních státech.

Televize přes internet (IPTV) zažívá v Česku boom. Za posledních 5 let vzrostl počet českých TV domácností s IPTV na více než trojnásobek a v současnosti se na TV dívá přes tuto platformu každý pátý divák.

Ať už se vám daří držet poprázdninový rytmus nebo ne, hlavně v klidu a nic si nevyčítat 🙂 . Občas ještě vykoukne babí léto a byla by škoda toho nevyužít.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Technický poplatek za odvysílání reklamy je v Polsku standardem, říká Kowalczyk z polské TVP

V rámci našeho projektu Atmedia Insight: Expert Talks vám přinášíme třetí část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení veřejnoprávní televize TVP. V této části interview Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti, diskutuje se svým hostem téma…

VOD služby typu Netflix sledují 2 miliony Čechů

Stále přibývá domácností, které využívají VOD služby. Z výzkumu našeho atmedia index vyplývá, že v současnosti si alespoň jednu ze streamovacích služeb předplácí 28 % českých televizních diváků. Výzkum dále ukazuje, že k nejpopulárnějším patří Netflix a HBO Go. VOD…

#cislotydne: Říjen 2021

Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku - Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať…
Nahoru