Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

10 nejúspěšnějších čísel týdne tohoto roku je tady! Které z nich u vás nejvíce bodovalo? Letos servírujeme třeba informace o televizní sledovanosti podle krajů nebo cílových skupin, počtu televizorů připojených k internetu nebo porovnání TV sledovanosti s ostatními státy v regionu. Dejte si, přejeme vám dobrou chuť!

previous arrow
#cislotydne_46
#cislotydne_43
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_35
#cislotydne_34
#cislotydne_16
#cislotydne_09
#cislotydne_06
#cislotydne_05
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

M. Procházka: Co s sebou přinesla digitalizace

Pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director ve společnosti Atmedia, přijal Marcel Procházka, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. V první části rozhovoru Marcel Procházka popisuje, jak se vyvíjel trh volně šířených televizních stanic v souvislosti s přechodem z analogového…

#cislotydne: Říjen 2023

Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž…

V roce 2024 změníme obchodní cílovou skupinu a zdražíme televizní reklamu o 15 až 20 %

Vzhledem k přetrvávající vysoké poptávce po televizní reklamě zdražíme v příštím roce reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru o 15 až 20 %. „Abychom mohli zadavatelům nabídnout větší prostor pro TV kampaně, rozhodli jsme se také pro změnu…
Nahoru