Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V červenci a srpnu 2020 překonalo naše mediální zastupitelství poprvé 5% hranici podílu na sledovanosti. Od začátku letošního roku dosahujeme tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a posunuli jsme se tak mezi komerčními televizními skupinami hned za Novu a Primu.

V prvním čtvrtletí dosáhl podíl na sledovanosti našich tematických TV stanic 5,2 % v CS 15–69 a meziročně vzrostl o 16 %. „Za zvýšením podílu na sledovanosti stojí především nárůst zájmu o tematické TV stanice a také rozšíření našeho portfolia. Od začátku letošního roku prodáváme reklamní prostor již na 28 tematických TV stanicích, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního měření sledovanosti,“ vysvětluje Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti.

K prozatím poslednímu rozšíření portfolia došlo v průběhu prvního čtvrtletí letošního roku, a to o Seznam.cz TV, kterou od ledna zastupujeme při prodeji reklamního prostoru. Od února se pak do oficiálního měření sledovanosti pod skupinou naší skupinou zapojily TV stanice Skylink 7 a CANAL+ Domo. K největším televizním stanicím, které na českém trhu zastupujeme, patří JOJ Family, Seznam.cz TV a FilmBox.

Zájem o tematické stanice Atmedia stále narůstá

Naše tematické stanice měsíčně osloví v průměru 6 milionů diváků. „Zvýšený divácký zájem pozorujeme zejména u filmových, seriálových a dokumentárních stanic. V souvislosti s tím, jak se postupně vrací na obrazovky zajímavé sportovní události, stoupá rovněž zájem o sportovní stanice,“ doplňuje Michala Vasilová a připomíná, že na konci března odstartovala na televizních stanicích Sport 1 a Sport 2 nová sezóna Formule 1. V létě by pak měly proběhnout odložené Letní olympijské hry v Tokiu, jejichž domovskou stanicí je Eurosport 1. Také v průběhu této největší sportovní události světa budeme nabízet zadavatelům reklamní prostor.

Infografiku v PDF najdete zde

Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru