Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V červenci a srpnu 2020 překonalo naše mediální zastupitelství poprvé 5% hranici podílu na sledovanosti. Od začátku letošního roku dosahujeme tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a posunuli jsme se tak mezi komerčními televizními skupinami hned za Novu a Primu.

V prvním čtvrtletí dosáhl podíl na sledovanosti našich tematických TV stanic 5,2 % v CS 15–69 a meziročně vzrostl o 16 %. „Za zvýšením podílu na sledovanosti stojí především nárůst zájmu o tematické TV stanice a také rozšíření našeho portfolia. Od začátku letošního roku prodáváme reklamní prostor již na 28 tematických TV stanicích, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního měření sledovanosti,“ vysvětluje Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti.

K prozatím poslednímu rozšíření portfolia došlo v průběhu prvního čtvrtletí letošního roku, a to o Seznam.cz TV, kterou od ledna zastupujeme při prodeji reklamního prostoru. Od února se pak do oficiálního měření sledovanosti pod skupinou naší skupinou zapojily TV stanice Skylink 7 a CANAL+ Domo. K největším televizním stanicím, které na českém trhu zastupujeme, patří JOJ Family, Seznam.cz TV a FilmBox.

Zájem o tematické stanice Atmedia stále narůstá

Naše tematické stanice měsíčně osloví v průměru 6 milionů diváků. „Zvýšený divácký zájem pozorujeme zejména u filmových, seriálových a dokumentárních stanic. V souvislosti s tím, jak se postupně vrací na obrazovky zajímavé sportovní události, stoupá rovněž zájem o sportovní stanice,“ doplňuje Michala Vasilová a připomíná, že na konci března odstartovala na televizních stanicích Sport 1 a Sport 2 nová sezóna Formule 1. V létě by pak měly proběhnout odložené Letní olympijské hry v Tokiu, jejichž domovskou stanicí je Eurosport 1. Také v průběhu této největší sportovní události světa budeme nabízet zadavatelům reklamní prostor.

Infografiku v PDF najdete zde

Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru