Váš partner ve světě tematických televizí

Naše mediální zastupitelství a společnost MOL, provozovatel čerpacích stanic v ČR, již čtvrtým rokem pokračují ve spolupráci. MOL bude i nadále exkluzivním partnerem závodů Formule 1 na tematických stanicích Sport 1 a Sport 2. Během závodní sezóny 2020, čítající přes 20 závodů, využije jak tradiční reklamní formáty, tak i speciální formy propagace.

„Vážíme si dlouhodobé spolupráce se společností MOL a jsme rádi, že jsme partnerství pro televizní stanice Sport 1 a Sport 2 a přenosy Formule 1 uzavřeli i pro rok 2020, úspěšně tak navazujeme na spolupráci, kterou jsme zahájili v roce 2016. Vidíme, že propojení firemního brandu s vhodně zvolenou tematickou stanicí umožňuje efektivní oslovení správného publika a klient jej rád opakovaně využije,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti. 

Umožníme tak síti čerpacích stanic MOL oslovit diváky prostřednictvím klasické televizní reklamy doplněné o sponzorské vzkazy či speciální reklamní formáty. Zcela exkluzivní je tzv. split screen rozdělující obrazovku během hlavního závodu na dvě části – na jedné bez zvuku běží samotný závod Formule 1, na druhé potom reklamní sdělení.

Závodní víkendy jsou u diváků Sport 1 a Sport 2 velmi oblíbené, jen v sezóně 2019 oslovily celkem 755 tisíc diváků. „Formule 1 je oblíbená především u mužů v produktivním věku se středními příjmy a z velkých měst,“ říká Michaela Vasilová a doplňuje: „Cílové skupiny diváků jako tato jsou ze strany zadavatelů televizní reklamy velmi žádané.“

„Partnerství s Atmedia v oblasti Formule 1 je naší osvědčenou, téměř již tradiční aktivitou. Jsme velkými fanoušky sportu, jeho podpoře se dlouhodobě věnujeme a naše projekty na poli sportu stále rozšiřujeme. Být exkluzivním partnerem tuzemských přenosů závodů Formule 1 je pro nás výjimečná příležitost. S F1 máme totiž společnou i další věc – klademe vysoký důraz na kvalitní paliva,“ říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

Formule 1 je na televizních stanicích Sport 1 a Sport 2 vysílána již od roku 2015. V sezóně 2020, začínající již tradičně Velkou cenou Austrálie 15. března, si fanoušci královny motorsportu vychutnají přes 20 závodních víkendů.

Naše zastupitelství umožňuje zadavatelům televizní reklamy oslovit diváky na 30 tematických TV stanicích, které měsíčně osloví přes 6 milionů českých diváků. Vedle diváků sportovních kanálů mohou zadavatelé oslovit diváky filmových, seriálových, dokumentárních nebo rodinných a dětských stanic.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Překonali jsme 5% hranici podílu na sledovanosti

Naše mediální zastupitelství dosáhlo v červenci nejvyššího podílu na sledovanosti od svého založení v roce 2008. Konkrétně byl podíl tematických stanic obchodně zastupovaných naší společností v červenci 5,1 % v CS 15–69, což je meziročně o 10 % více. Za…

#cislotydne: Červenec 2020

Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a děti tak čeká ještě měsíc odpočinku. Ten tráví mimo jiné také u televizní obrazovky, kde sledují své oblíbené pořady denně v průměru hodinu a tři čtvrtě. Češi obecně rádi koukají na televizi. Před…
Nahoru