Váš partner ve světě tematických televizí

Zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký. Dokazují to výsledky našeho mediálního zastupitelství, které na našem trhu zastupuje 28 tematických televizních stanic. Za první tři čtvrtletí letošního roku jsme prodali o 30 % více GRPů než za stejné období loni. Zaznamenala jsme také nárůst podílu na sledovanosti, který nyní dosahuje 5,2 % v CS 15–69.

Zvýšený zájem o reklamu na tematických televizních stanicích lze podle Michaely Vasilové, Managing Director naší společnosti, sledovat již od začátku letošního roku a tento vývoj je možné očekávat i v dalších měsících. „V posledním čtvrtletí je poptávka po televizní reklamě vždy nejvyšší, což samozřejmě souvisí s reklamními kampaněmi klientů před Vánoci. V poslední době také vnímáme nárůst objednávek od zadavatelů pro děti, což značí jejich návrat k inzerování v televizi,“ popisuje. Řada klientů podle ní již komunikuje standardně kontinuálně v průběhu celého roku a televizní stanice jsou vyprodané i v měsících, které byly dříve klienty méně využívané.

Infografiku ve vysoké kvalitě najdete zde

Za nárůstem prodaného objemu televizní reklamy naší společností stojí nejen zvýšená poptávka ze strany zadavatelů, ale také vyšší podíl na sledovanosti tematických stanic. Na českém trhu obchodně zastupujeme celkem 28 televizních kanálů, přičemž 23 z nich je zapojeno do oficiálního měření televizní sledovanosti. Jejich podíl na sledovanosti dosáhl ve třetím čtvrtletí letošního roku 5,2 % v CS 15–69.[1]Od začátku roku se nám daří překonávat každý měsíc 5% hranici podílu na sledovanosti, klientům tak můžeme oproti předchozím rokům nabízet větší prostor pro jejich televizní kampaně,“ vysvětluje Michaela Vasilová.

Zadavatelé využívají při koupi televizní reklamy na tematických stanicích Atmedia nejčastěji obchodní balíček atmax, který dokáže doručit vysoký zásah televizní kampaně. Naše tematické stanice oslovují měsíčně 5,7 milionů diváků, což je téměř 60 % televizní populace.[2] Zájem je také o obchodní balíčky atadults, atkids a atchoice, nebo speciální formáty. Letos poprvé navíc společnost klientům nabídla partnerství s olympijskými hrami a dlouhodobě zaznamenává také zájem o partnerství se závody Formule 1.


[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 3. čtvrtletí 2021, Share, CS 15–69, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 1. – 3. čtvrtletí 2021, Reach 000, Reach, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Technický poplatek za odvysílání reklamy je v Polsku standardem, říká Kowalczyk z polské TVP

V rámci našeho projektu Atmedia Insight: Expert Talks vám přinášíme třetí část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení veřejnoprávní televize TVP. V této části interview Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti, diskutuje se svým hostem téma…

VOD služby typu Netflix sledují 2 miliony Čechů

Stále přibývá domácností, které využívají VOD služby. Z výzkumu našeho atmedia index vyplývá, že v současnosti si alespoň jednu ze streamovacích služeb předplácí 28 % českých televizních diváků. Výzkum dále ukazuje, že k nejpopulárnějším patří Netflix a HBO Go. VOD…

#cislotydne: Říjen 2021

Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku - Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať…
Nahoru