Váš partner ve světě tematických televizí

Naše mediální zastupitelství dosáhlo v červenci nejvyššího podílu na sledovanosti od svého založení v roce 2008. Konkrétně byl podíl tematických stanic obchodně zastupovaných naší společností v červenci 5,1 % v CS 15–69, což je meziročně o 10 % více. Za kontinuálním nárůstem podílu na sledovanosti stojí rozšiřování portfolia tematických televizních stanic a také nárůst sledovanosti především filmových, seriálových a dokumentárních stanic.

Hranici 5% podílu na sledovanosti za celý měsíc jsme překonali také v obecnější CS 15+, a to již v červnu. Neustále tak zvyšujeme svůj podíl na sledovanosti a současně rozšiřujeme portfolio tematických stanic, neboť zájem diváků o ně výrazně narůstá. V současnosti na českém televizním trhu obchodně zastupujeme již 29 tematických televizních stanic, z nichž 24 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Do našeho portfolia patří filmové, seriálové, dokumentární, sportovní, hudební i dětské televizní stanice, které měsíčně oslovují společně v průměru 5,3 milionu diváků starších 4 let.

„Za nárůstem našeho podílu na sledovanosti stojí jak rozšíření portfolia o tematické stanice Discovery Channel, Eurosport 1 a TLC, ke kterému došlo na začátku roku, tak kontinuální nárůst sledovanosti některých tematických televizních stanic. Diváci mají stále větší zájem především o filmové, seriálové a dokumentární stanice, některé z nich mají meziročně dokonce více než dvojnásobnou sledovanost,” popisuje Michaela Vasilová, naše výkonná ředitelka.

Infografiku najdete také ZDE

Zájem o tematické stanice je nejvyšší především o víkendu, přičemž podíl na sledovanosti dosahuje téměř 6 %. Podle Michaely Vasilové by se měl podíl na sledovanosti naší společnosti v druhém pololetí letošního roku ještě zvýšit. „Vedle rostoucího zájmu o tematické televizní stanice by se na sportovní stanice měly ve větší míře vrátit atraktivní přímé sportovní přenosy, které jsou mezi diváky velmi oblíbené. A my máme v portfoliu hned tři sportovní stanice – Sport 1 a Sport 2, které jsou domovskými stanicemi Formule 1, a Eurosport 1, jenž bude na podzim vysílat cyklistické závody Tour de France, Giro d´Italia a La Vuelta. Na konci září se také bude konat tenisový Roland Garros,” uvádí.

Díky rostoucí sledovanosti tematických televizních stanic nabízíme zadavatelům televizní reklamy větší prostor pro jejich reklamní kampaně. Vedle standardní televizní reklamy nabízíme na tematických televizních stanicích také další reklamní možnosti – sponzoring, product placement a teleshopping. Klientům zajišťujeme také HbbTV kampaně nebo exkluzivní partnerství Formule 1 a v souvislosti s plánovanými sportovními přenosy na Eurosport 1 chceme rovněž rozšířit nabídku o exkluzivní partnerství i na tomto sportovním kanále.

„Jsme rádi, že zájem o tematické televizní stanice mezi českými diváky stoupá. Tematické stanice jsou i díky naší společnosti přirozenou součástí mediálních kampaní a díky rostoucí sledovanosti jejich význam roste. Již více než 10 let budujeme trh tematických televizních stanic v České republice, na což se budeme soustředit i nadále,” dodává Michaela Vasilová.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru