Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

A nakonec to nejlepší – atmedia index. Letos jsme vám v rámci našeho výzkumu přinesli ta nejzajímavější data o využívání placené a neplacené televize nebo využívání placených VOD služeb. A přinesli jsme také výsledky TOP televizních stanic – které televizní stanice hodnotí jejich diváci jako nejkvalitnější? Mrkněte na nejnovější data o televizním businessu v Česku na pár kliknutí.

previous arrow
Atmedia_Infografika_atmedia index_TV stanice_2021-1
Atmedia_Infografika_atmedia index_Placená televize_1. pol. 2022-1
Atmedia_Infografika_atmedia index_Neplacená televize_1. pol. 2022
Atmedia_Infografika_atmedia index_SVOD služby_1. pol. 2022-1
Atmedia_Infografika_atmedia index_Placená televize_1. pol. 2022-1
Atmedia_Infografika_atmedia index_VOD služby s reklamou_3. čtvrtletí 2022-1
next arrow


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Leden 2024

V prvním souhrnu roku 2024 vás hned v úvodu potěšíme pozitivní zprávou. Úspěšně jste zvládli leden – nejdelší měsíc v roce, který má oficiálně 31, neoficiálně 84 dní. Co se za tu dlouhou dobu v Atmedia událo? V krátkých infografikách…

Zajímavá čísla z TV trhu!

Sledujeme trendy a přehledně vám je představujeme již od roku 2020 📺. Víme například to, jaký dojem dělají české TV stanice na své diváky, kolik lidí platí za televizi nebo kolik Čechů sleduje Netflix! Mrknout na zajímavá čísla z loňského…

Sportovní události osloví až půl milionu diváků

Počet sportovních stanic v posledních letech stále roste. Není divu, se svou atraktivní cílovou skupinou diváků představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy. Typickým divákem placených sportovních kanálů Eurosport 1 a Sport 2 jsou muži ve věku 25–54 let .…
Nahoru