Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

A nakonec to nejlepší – atmedia index. Letos jsme vám v rámci našeho výzkumu přinesli ta nejzajímavější data o využívání placené a neplacené televize nebo využívání placených VOD služeb. A přinesli jsme také výsledky TOP televizních stanic – které televizní stanice hodnotí jejich diváci jako nejkvalitnější? Mrkněte na nejnovější data o televizním businessu v Česku na pár kliknutí.

previous arrow
Atmedia_Infografika_atmedia index_TV stanice_2021-1
Atmedia_Infografika_atmedia index_Placená televize_1. pol. 2022-1
Atmedia_Infografika_atmedia index_Neplacená televize_1. pol. 2022
Atmedia_Infografika_atmedia index_SVOD služby_1. pol. 2022-1
Atmedia_Infografika_atmedia index_Placená televize_1. pol. 2022-1
Atmedia_Infografika_atmedia index_VOD služby s reklamou_3. čtvrtletí 2022-1
next arrow


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru