Váš partner ve světě tematických televizí

Nově navazujeme spolupráci s Televizí Seznam, kterou budeme od 1. 1. 2021 zastupovat při prodeji reklamního prostoru. Rozšířením portfolia pokračujeme ve svém zaměření budovat trh tematických televizních stanic a současně vycházíme vstříc zvýšené poptávce po reklamním prostoru.

Na základě této spolupráce zařadíme společnost od 1. ledna příštího roku populární kanál Televize Seznam do obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice. „Rozšířením portfolia tematických televizních stanic jdeme naproti potřebám zadavatelů televizní reklamy, kterým přinášíme možnost širšího zásahu. Zároveň jim můžeme nabídnout větší reklamní prostor, po němž je nyní vysoká poptávka,” přibližuje Michaela Vasilová, naše Managing Directorka.

Zaostřeno na atraktivní cílové skupiny

Televize Seznam působí na českém televizním trhu od roku 2018 a svou programovou skladbou se zaměřuje na celé rodiny. Televizním divákům nabízí domácí i zahraniční zpravodajství, oblíbený publicistický pořad Šťastné pondělí, investigativní Záhady Josefa Klímy a pořad Blanky Kubíkové o osobnostech Moje Místa. Divácky velice oblíbené jsou české klasické filmy, pořad Zahradní proměny, nebo oceněné zahraniční seriály a filmy. Součástí programového schématu jsou i páteční dětské animované filmy a každé ráno a podvečer pohádky Myšák Geronimo a Byl jednou jeden…

„Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize Seznam se tak pro zadavatele stane běžnou součástí komunikace se všemi pozitivními dopady jak na mediální, tak na cenové parametry kampaní,“ vysvětluje Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.

Překročíme hranici 5 % podílu na sledovanosti

V roce 2021 budeme prodávat reklamní prostor na celkem 28 tematických televizních stanicích, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Díky rozšíření portfolia osloví naše tematické televizní stanice měsíčně 5,8 milionu diváků a zvýšíme tak svůj podíl na sledovanosti nad 5 %. „Naším cílem je neustále rozšiřovat portfolio televizních kanálů a jsme rádi, že jsme nově navázali spolupráci právě s Televizí Seznam. Ta svou programovou skladbou oslovuje atraktivní cílové skupiny diváků, které tak můžeme nabídnout zadavatelům televizní reklamy,” dodává Michaela Vasilová.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Přichází další fáze streamovací války. Co na to český trh?

Netflix, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Apple TV+, Discovery+, Paramount+ a další. Služeb nabízejících videa na vyžádání je stále víc, přičemž jednotliví hráči na trhu se snaží zvýšit počet předplatitelů a udržet si ty stávající. Streamovací válka, o které se…

#cislotydne: Květen 2021

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.…

Živý sport se opět vrací na televizní obrazovky

Minulý rok byl pro sportovní svět náročný. Kvůli pandemii koronaviru byla pozastavena řada domácích i světových soutěží, posunula se Olympiáda v Tokiu a některé eventy byly dokonce zrušeny úplně. Letos už je situace jiná. Většina sportovních událostí se vrací a…
Nahoru