Váš partner ve světě tematických televizí

Nově navazujeme spolupráci s Televizí Seznam, kterou budeme od 1. 1. 2021 zastupovat při prodeji reklamního prostoru. Rozšířením portfolia pokračujeme ve svém zaměření budovat trh tematických televizních stanic a současně vycházíme vstříc zvýšené poptávce po reklamním prostoru.

Na základě této spolupráce zařadíme společnost od 1. ledna příštího roku populární kanál Televize Seznam do obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice. „Rozšířením portfolia tematických televizních stanic jdeme naproti potřebám zadavatelů televizní reklamy, kterým přinášíme možnost širšího zásahu. Zároveň jim můžeme nabídnout větší reklamní prostor, po němž je nyní vysoká poptávka,” přibližuje Michaela Vasilová, naše Managing Directorka.

Zaostřeno na atraktivní cílové skupiny

Televize Seznam působí na českém televizním trhu od roku 2018 a svou programovou skladbou se zaměřuje na celé rodiny. Televizním divákům nabízí domácí i zahraniční zpravodajství, oblíbený publicistický pořad Šťastné pondělí, investigativní Záhady Josefa Klímy a pořad Blanky Kubíkové o osobnostech Moje Místa. Divácky velice oblíbené jsou české klasické filmy, pořad Zahradní proměny, nebo oceněné zahraniční seriály a filmy. Součástí programového schématu jsou i páteční dětské animované filmy a každé ráno a podvečer pohádky Myšák Geronimo a Byl jednou jeden…

„Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize Seznam se tak pro zadavatele stane běžnou součástí komunikace se všemi pozitivními dopady jak na mediální, tak na cenové parametry kampaní,“ vysvětluje Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.

Překročíme hranici 5 % podílu na sledovanosti

V roce 2021 budeme prodávat reklamní prostor na celkem 28 tematických televizních stanicích, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Díky rozšíření portfolia osloví naše tematické televizní stanice měsíčně 5,8 milionu diváků a zvýšíme tak svůj podíl na sledovanosti nad 5 %. „Naším cílem je neustále rozšiřovat portfolio televizních kanálů a jsme rádi, že jsme nově navázali spolupráci právě s Televizí Seznam. Ta svou programovou skladbou oslovuje atraktivní cílové skupiny diváků, které tak můžeme nabídnout zadavatelům televizní reklamy,” dodává Michaela Vasilová.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru