Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia oznámilo zahájení spolupráce s novou hudební stanicí POWER TV zaměřenou na taneční hity od osmdesátých let až po současnost. V první fázi spolupráce zahájené k 1. září letošního roku půjde o odborné poradenství spojené se vstupem stanice do peoplemetrového měření sledovanosti.

Na spolupráci s POWER TV se velmi těšíme. Hudební televizní stanice se dlouhodobě setkávají s velkým zájmem diváků a jsou tak přirozeně vysoce žádané u zadavatelů reklamy, kteří získávají možnost více zasáhnout cílovou skupinu. S ohledem na žánrové zaměření POWER TV jde o Generace X, Y a Z, které tvoří nejsilnější socioekonomické skupiny“, uvedla ke spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

POWER TV logo
POWER TV logo

POWER TV zahájila vysílání na českém a slovenském televizním trhu 1. srpna 2018. Divákům nabízí největší hity popové a taneční scény od 80. let až po současnost. Její vysílací programové schéma prozatím zahrnuje pouze hudební videoklipy bez moderovaných vstupů a reklamních přestávek.

Pořady stanice Power TV cílí na specifické skupiny hudebních fanoušků. Příkladem je pořad Versus, který nabízí hudební souboj největších hitů minulých let s čerstvými hudebními novinkami. TOP 2010+ se pro změnu věnuje největším tanečním hitům z let 2010-2014 a ranní pořad Power Songy přináší nezapomenutelné skladby, které uspokojí vkus i nejnáročnějších posluchačů. 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru