Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia oznámilo zahájení spolupráce s novou hudební stanicí POWER TV zaměřenou na taneční hity od osmdesátých let až po současnost. V první fázi spolupráce zahájené k 1. září letošního roku půjde o odborné poradenství spojené se vstupem stanice do peoplemetrového měření sledovanosti.

Na spolupráci s POWER TV se velmi těšíme. Hudební televizní stanice se dlouhodobě setkávají s velkým zájmem diváků a jsou tak přirozeně vysoce žádané u zadavatelů reklamy, kteří získávají možnost více zasáhnout cílovou skupinu. S ohledem na žánrové zaměření POWER TV jde o Generace X, Y a Z, které tvoří nejsilnější socioekonomické skupiny“, uvedla ke spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

POWER TV logo
POWER TV logo

POWER TV zahájila vysílání na českém a slovenském televizním trhu 1. srpna 2018. Divákům nabízí největší hity popové a taneční scény od 80. let až po současnost. Její vysílací programové schéma prozatím zahrnuje pouze hudební videoklipy bez moderovaných vstupů a reklamních přestávek.

Pořady stanice Power TV cílí na specifické skupiny hudebních fanoušků. Příkladem je pořad Versus, který nabízí hudební souboj největších hitů minulých let s čerstvými hudebními novinkami. TOP 2010+ se pro změnu věnuje největším tanečním hitům z let 2010-2014 a ranní pořad Power Songy přináší nezapomenutelné skladby, které uspokojí vkus i nejnáročnějších posluchačů. 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru