Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia a televizní stanice WAR Svět válek se dohodly na spolupráci od 1. května letošního roku. Ve stejný den vstoupí tato stanice i do elektronického měření sledovanosti televize. Díky svému zaměření na mužského diváka přinese zadavatelům televizní reklamy velice atraktivní cílovou skupinu. 

Televizní stanice WAR Svět válek, nová stanice v portfoliu společnosti Atmedia, rozšíří její obchodní balíčky atmax, atadults, atsmart a atchoice v cílové skupině 15-69.

Československá filmová společnost, provozovatel stanice WAR, je naším dlouholetým partnerem a jsme rádi, že můžeme díky novým projektům společně růst. Ačkoliv se tato stanice představila českému trhu teprve nedávno, vykazuje natolik zajímavé výsledky, že jsme se společně rozhodli monetizovat její komerční potenciál,” vyjádřila se ke spolupráci Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

„Rozšíření spolupráce s Atmedia o stanici WAR Svět válek nás velice těší. Je pro nás vyjádřením důvěry a spokojenosti, kterou vůči našemu dlouholetému partnerovi cítíme. Věříme, že v případě stanice WAR bude spolupráce probíhat stejně úspěšně, jako je tomu u našich dalších stanic,“ uvedl Leoš Pohl, jednatel Československé filmové společnosti.

WAR svět válek
WAR svět válek

Stanice WAR Svět válek zahájila vysílání 3. října 2017. Společně se stanicemi Kinosvět, CS Film, CS Mini a Horror film spadá pod křídla Českoslovenké filmové společnosti. Její programovou nabídku tvoří pořady se současnou válečnou  a vojenskou tématikou, dále seriály  a pořady o špionáži,  terorismu, konspiračních teoriích a vetřelcích z vesmíru. Nechybí ani pořady věnované severoatlantické alianci a české a slovenské armádě. Mezi diváky této stanice jsou především muži, kteří tak tvoří velmi atraktivní cílovou skupinu. Aktuálně je šířena prostřednictvím digitálních televizí UPC, Skylink a dalších operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru