Váš partner ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia a televizní stanice WAR Svět válek se dohodly na spolupráci od 1. května letošního roku. Ve stejný den vstoupí tato stanice i do elektronického měření sledovanosti televize. Díky svému zaměření na mužského diváka přinese zadavatelům televizní reklamy velice atraktivní cílovou skupinu. 

Televizní stanice WAR Svět válek, nová stanice v portfoliu společnosti Atmedia, rozšíří její obchodní balíčky atmax, atadults, atsmart a atchoice v cílové skupině 15-69.

Československá filmová společnost, provozovatel stanice WAR, je naším dlouholetým partnerem a jsme rádi, že můžeme díky novým projektům společně růst. Ačkoliv se tato stanice představila českému trhu teprve nedávno, vykazuje natolik zajímavé výsledky, že jsme se společně rozhodli monetizovat její komerční potenciál,” vyjádřila se ke spolupráci Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

„Rozšíření spolupráce s Atmedia o stanici WAR Svět válek nás velice těší. Je pro nás vyjádřením důvěry a spokojenosti, kterou vůči našemu dlouholetému partnerovi cítíme. Věříme, že v případě stanice WAR bude spolupráce probíhat stejně úspěšně, jako je tomu u našich dalších stanic,“ uvedl Leoš Pohl, jednatel Československé filmové společnosti.

WAR svět válek
WAR svět válek

Stanice WAR Svět válek zahájila vysílání 3. října 2017. Společně se stanicemi Kinosvět, CS Film, CS Mini a Horror film spadá pod křídla Českoslovenké filmové společnosti. Její programovou nabídku tvoří pořady se současnou válečnou  a vojenskou tématikou, dále seriály  a pořady o špionáži,  terorismu, konspiračních teoriích a vetřelcích z vesmíru. Nechybí ani pořady věnované severoatlantické alianci a české a slovenské armádě. Mezi diváky této stanice jsou především muži, kteří tak tvoří velmi atraktivní cílovou skupinu. Aktuálně je šířena prostřednictvím digitálních televizí UPC, Skylink a dalších operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru