Váš partner ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia představilo obchodní politiku pro rok 2018, v jejímž rámci připravilo pro reklamní zadavatele několik novinek. Hlavní změnou je zjednodušení struktury obchodní nabídky a přechod na novou cílovou skupinu. V letošním roce díky rostoucí sledovanosti nabízí Atmedia více reklamního prostoru, zadavatelé tak mohou na tematických stanicích inzerovat ve velkých objemech.

Hlavní novinkou je zjednodušení obchodní politiky, nabízen bude prodej pouze na jednu dospělou cílovou skupinu 15–69, zachována bude CS 4–14. Dosavadní prodejní skupiny 15+ a 15–54 budou zrušeny. „Při určování obchodní strategie na nadcházející rok jsme vycházeli z požadavků trhu a naši nabídku jim přizpůsobili. Zadavatelům přinášíme dvě nákupní cílové skupiny,“ komentuje změny Iva Pantůčková, Sales Director Atmedia.

Díky vyšší sledovanosti mohla společnost doručit zadavatelům více GRPs, na jednu kampaň více než 400 GRPs. Za prvních devět měsíců letošního roku jsme dosáhli podílu na sledovanosti 3,47 % (CS 15–69), což značí meziroční nárůst o 37 %,“ shrnuje úspěchy Iva Pantůčková. Své deváté narozeniny oslavilo mediální zastupitelství ve výborné kondici. Tradičně nejúspěšnějším obdobím jsou letní měsíce, kdy diváci přechází ve velké míře k tematickým stanicím a vyhledávají kvalitní obsah. V srpnu si Atmedia z koláče sledovanosti ukrojila 3,81 % (CS 15–69).

Obchodní nabídka pro rok 2018
Atmedia – Obchodní nabídka pro rok 2018

Růst sledovanosti a zvyšující se vyprodanost tematických stanic mediálního zastupitelství Atmedia pokračuje rovněž v letošním roce. „Uvedené faktory nás vedou k přesvědčení upravit obchodní nabídku z hlediska cen. Průměrné navýšení ceny o 20 % vidíme jako nástroj korekce postavení segmentu tematických stanic na českém trhu,“ vysvětluje novou cenovou politiku Iva Pantůčková. Zachováno zůstává pět obchodních balíčků – balíček čtyř dětských stanic atkids (CS 4–14), atchoice s možností výběru 8 až 17 stanic, atadults, atmax a atsmart (všechny pro CS 15–69).

Atmedia pokračuje v prodeji exkluzivního produktu na českém trhu – ve spolupráci se stanicemi Sport 1 a Sport 2 přináší partnerství závodů vozů Formule 1, což pro zadavatele značí jedinečnou možnost, jak oslovit náročnou cílovou skupinu aktivních mužů z větších měst.
Formule 1 je výborným příkladem toho, jak mohou tematické stanice se svým zaměřením a kvalitním obsahem nabídnout zadavatelům televizní reklamy přesně ty cílové skupiny diváků, které vyhledávají,“ říká Iva Pantůčková,

Širší obchodní nabídku svým klientům představila Atmedia Czech v oblasti online a HbbTV. Nový produkt atkids 360° poskytuje zadavatelům možnost doplnit televizní kampaň o multimediální web televize TUTY v kombinaci s YouTube kanálem TUTY, profilem stanice TUTY na Facebooku a mobilní aplikací Disney Channel. Atmedia navíc poskytne kompletní servis – včetně balíčku na míru, výroby podkladů a prostor mimo mediální zastupitelství.

Komerčně zajímavá je též kampaň prostřednictvím HbbTV, míra prokliku je mnohonásobně vyšší než v online prostředí a pohybuje se okolo 2 %. Tematické stanice mediálního zastupitelství Atmedia mohou klientům nabídnout až dva miliony impresí za měsíc.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru