Váš partner ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia představilo svou obchodní politiku pro nadcházející rok 2019. S cílem udržet vysokou úroveň servisu poskytovaného zastupovaným televizním stanicím i zadavatelům reklamy se Atmedia rozhodla zjednodušit a stabilizovat obchodní nabídku. Od příštího roku tak bude prodej reklamního prostoru směřovat pouze na dvě cílové skupiny: 15-69 pro balíčky atmax, atadults a atchoice a dále na dětskou cílovou skupinu 4-14 pro balíček atkids. Tuto CS nabízí Atmedia na českém mediálním trhu jako jediná.

Hlavní změnou v obchodní politice mediálního zastupitelství Atmedia je zrušení prodeje reklamy na cílovou skupinu 15+ a odstranění obchodního balíčku atsmart. „K rozhodnutí zjednodušit stávající nabídku na dvě základní cílové skupiny nás vedla především snaha zpřehlednit a zjednodušit obchodní podmínky pro naše partnery. Stejně tak věříme, že díky snížení počtu obchodních balíčků na čtyři bude naše nabídka pro zadavatele reklamy jasnější a srozumitelnější,” vysvětluje novinky pro příští rok Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

S počátkem roku 2019 také dojde k úpravě stávajících koeficientu sezonality platných pro všechny obchodní balíčky. V důsledku stále častější vyprodanosti televizních stanic přistoupilo mediální zastupitelství k meziroční změně koeficientů, které společně s úpravou obchodní nabídky způsobí zvýšení cen inzerce v průměru o 10 %.

Atmediasoučasně pokračuje v „360° komerční komunikaci”, přičemž důraz je nadále kladen na standardní televizní kampaň. Osvědčené produkty ve formě klasické kampaně na základě tematické poptávky doplňují sponzoring, product placement, teleshopping, injektáže a také reklama v rámci HbbTV.

Součástí plánů Atmedia pro příští rok je samozřejmě i další rozvoj portfolia zastupovaných stanic a upevnění její pozice na trhu. „Budeme nadále usilovat o zvýšení sledovanosti tematických stanic v našem portfoliu, které plánujeme postupně rozšiřovat o nové přírůstky. Věřím, že díky tomu budeme moci nabídnout reklamním zadavatelům více prostoru pro jejich kampaně,” doplňuje Michaela Vasilová.

Ceník TV reklamy pro rok 2019
Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru