Váš partner ve světě tematických televizí

Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice a nabídneme inzerentům exkluzivně hned několik reklamních formátů – od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní televizní spoty.

Přinášíme zadavatelům televizní reklamy unikátní příležitost spojit svou značku s největší sportovní událostí roku a oslovit statisíce televizních diváků Eurosport 1. „Řada z nich navíc patří k atraktivním cílovým skupinám diváků, jako jsou muži v produktivním věku z vysokopříjmových skupin AB,“ popisuje hlavní benefity inzerce na televizní stanici Eurosport 1 během olympijských her Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti.

Podobně jako v minulém roce, tak i letos v průběhu letošních olympijských her vyčleňujeme televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice. „Olympiáda patří k nejsledovanějším sportovním eventům na Eurosport 1 a současně k největším sportovním značkám světa. Z těchto důvodů nabízíme klientům reklamní prostor v průběhu olympijských her za vyšší cenu,“ vysvětluje Michaela Suráková.

Zadavatelům televizní reklamy nabízíme v období Zimních olympijských her v Pekingu několik reklamních formátů – od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní televizní spoty. Svou značku mohou klienti prezentovat divákům Eurosport 1 od slavnostního zahájení olympijských her až po jejich ukončení. Vzhledem k výraznému časovému posunu také výjimečně otevíráme reklamní prostor na televizní stanici Eurosport 1 v nočních hodinách.

Zimní olympijské hry se konají v Pekingu od 4. do 20. února a televizní stanice Eurosport 1 v jejich průběhu nabídne televizním divákům 200 hodin přímých přenosů, jež budou vysílány od jedné hodiny v noci do půl páté odpoledne. V odpoledních a večerních časech je nahradí sestřihy nejlepších sportovních okamžiků z daného dne. Ze všech sportovních disciplín věnuje Eurosport 1 speciální pozornost především alpskému lyžování, biatlonu, běhu na lyžích, skocích na lyžích, lednímu hokeji a krasobruslení.

V letošním roce budeme nabízet speciální partnerství také s dalšími sportovními událostmi na Eurosport 1, jakými jsou například grandslamové turnaje Roland Garros a US Open, cyklistické závody Giro d’Italia, Tour de France a La Vuelta či 24 hodin Le Mans. Řada z nich je přitom na Eurosport 1 vysílána exkluzivně (Giro d’Italia, La Vuelta, US Open, 24 hodin Le Mans).


[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2020–2021, výpočet: 03. 01. 2022, Share, CS 15–69, v roce 2020 Atmedia + AMC Networks, v roce 2021 Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2021, výpočet: 03. 01. 2022, Reach 000, Reach, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Češi a sport: Jak se daří sportovním TV stanicím u nás?

Na českém trhu působí okolo dvaceti sportovních kanálů a jejich počet v posledních letech stále roste. Díky atraktivní cílové skupině diváků představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy, největší sportovní události na placených kanálech totiž pravidelně osloví až půl milionu diváků.…

Streamovací služby se v Česku i na Slovensku těší podobné oblibě

Průzkum atmedia index za druhé pololetí loňského roku, který pravidelně realizujeme, ukázal, že se český a slovenský trh placených VOD služeb od sebe příliš neliší. „Podobné rysy vykazuje jak v počtu uživatelů, tak například i v podílu nejvyužívanějších streamovacích služeb na…

#cislotydne: Duben 2023

Březen – k televizi vlezem, duben – ještě tam budem. Alespoň tak by se dala parafrázovat známá pranostika podle výsledků sledovanosti našich televizních stanic. V obou měsících se nám totiž nebývale dařilo. Zatímco v březnu jsme 6% hranici podílu na…
Nahoru