Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice a nabídneme inzerentům exkluzivně hned několik reklamních formátů – od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní televizní spoty.

Přinášíme zadavatelům televizní reklamy unikátní příležitost spojit svou značku s největší sportovní událostí roku a oslovit statisíce televizních diváků Eurosport 1. „Řada z nich navíc patří k atraktivním cílovým skupinám diváků, jako jsou muži v produktivním věku z vysokopříjmových skupin AB,“ popisuje hlavní benefity inzerce na televizní stanici Eurosport 1 během olympijských her Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti.

Podobně jako v minulém roce, tak i letos v průběhu letošních olympijských her vyčleňujeme televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice. „Olympiáda patří k nejsledovanějším sportovním eventům na Eurosport 1 a současně k největším sportovním značkám světa. Z těchto důvodů nabízíme klientům reklamní prostor v průběhu olympijských her za vyšší cenu,“ vysvětluje Michaela Suráková.

Zadavatelům televizní reklamy nabízíme v období Zimních olympijských her v Pekingu několik reklamních formátů – od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní televizní spoty. Svou značku mohou klienti prezentovat divákům Eurosport 1 od slavnostního zahájení olympijských her až po jejich ukončení. Vzhledem k výraznému časovému posunu také výjimečně otevíráme reklamní prostor na televizní stanici Eurosport 1 v nočních hodinách.

Zimní olympijské hry se konají v Pekingu od 4. do 20. února a televizní stanice Eurosport 1 v jejich průběhu nabídne televizním divákům 200 hodin přímých přenosů, jež budou vysílány od jedné hodiny v noci do půl páté odpoledne. V odpoledních a večerních časech je nahradí sestřihy nejlepších sportovních okamžiků z daného dne. Ze všech sportovních disciplín věnuje Eurosport 1 speciální pozornost především alpskému lyžování, biatlonu, běhu na lyžích, skocích na lyžích, lednímu hokeji a krasobruslení.

V letošním roce budeme nabízet speciální partnerství také s dalšími sportovními událostmi na Eurosport 1, jakými jsou například grandslamové turnaje Roland Garros a US Open, cyklistické závody Giro d’Italia, Tour de France a La Vuelta či 24 hodin Le Mans. Řada z nich je přitom na Eurosport 1 vysílána exkluzivně (Giro d’Italia, La Vuelta, US Open, 24 hodin Le Mans).


[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2020–2021, výpočet: 03. 01. 2022, Share, CS 15–69, v roce 2020 Atmedia + AMC Networks, v roce 2021 Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2021, výpočet: 03. 01. 2022, Reach 000, Reach, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru