Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zejména poslední čtvrtletí roku 2016 se mediálnímu zastupitelství Atmedia vydařilo – celodenní podíl na publiku dosáhnul 3,5 % a v hlavním vysílacím čase přibyla téměř pětina diváků ve věku 15–54 let. Díky nové obchodní měně VOSDAL získala společnost Atmedia 1,2 % GRPs navíc, odloženou sledovanost využívají zejména diváci filmových stanic. Novinkou pro letošní rok je možnost inzerovat kampaně využitím platformy HbbTV.

V cílové skupině 15+ dosáhlo zastupitelství Atmedia v roce 2016 průměrného podílu na sledovanosti 3,1 %, mezi diváky 15–54 pak 2,4 %. Na úspěších se podílelo hned několik skupin tematických stanic – meziročně o 36 % vyšší sledovanost zaznamenaly dokumentární televize, podobný úspěch měly filmové stanice. Sportovní stanice pak přilákaly o 15 % více diváků než před rokem. Růst zmíněných televizí podpořil příchod filmového programu JOJ Cinema a rodinné televize JOJ Family. 

Tematické stanice Atmedia nejvíce rostly v posledním čtvrtletí, přičemž v cílové skupině 15+ dosáhly share 3,5 %. Mimořádně úspěšné byly také mezi diváky ve věku 15–54, podíl na publiku byl 2,9 %, což značí meziroční nárůst 14 %. Zájem diváků se zvyšoval napříč celým dnem, výrazný nárůst sledovanosti si pak televize skupiny Atmedia připsaly v hlavním vysílacím čase (19–23 hodin). V posledním čtvrtletí roku 2016 se rating zvýšil meziročně o 17 %.

Významnou změnou se stalo zavedení nové obchodní měny VOSDAL, zatímco trhu vynesla 0,8 % GRPs navíc, společnosti Atmedia přinesla o 1,2 % GRPs navíc. Možnost odloženého sledování využívají především diváci filmových stanic, což Atmedia vyneslo o 5,0 % GRPs více.

V roce 2017 se součástí obchodní nabídky mediálního zastupitelství Atmedia stává možnost využít reklamního prostoru v rámci HbbTV kampaně. Moderní reklamní platforma umožňuje reklamním zadavatelům lépe seznámit s produktem atraktivní publikum tematických stanic. První testy se objevily už na jaře loňského roku, do úspěšného startu nového projektu se zapojilo sedm stanic z portfolia Atmedia.

S podzimem jsem velice spokojená, rovněž mě těší rostoucí sledovanost našich stanic a věřím, že v tomto směru budeme pokračovat,“ shrnuje rok 2016 Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia, a dodává: „Obchodně úspěšný rok a narůstající poptávka po tematických stanicích je důkazem kvalitní obchodní nabídky a individuálního přístupu k zadavatelům.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová
Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru