Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Za první tři měsíce v roce 2019 jsme dosáhli 3,83% podílu na sledovanosti v CS 15–69. Sledovanost našich TV stanic rostla meziročně o 25 % a podíl na sledovanosti dokonce o 34 %. V dětské cílové skupině jsme rostli na úroveň 4,35% podílu na sledovanosti.

V porovnání s minulým rokem jsme také oslovili více diváků v CS 15–69, konkrétně 80 % z nich. Za tímto úspěchem stojí rozšíření portfolia zastupovaných TV stanic, ale také nárůst sledovanosti některých TV stanic. Výrazně si polepšily především filmové TV stanice, konkrétně FilmBox a JOJ Cinema.

Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 15-69

Podíl na sledovanosti FilmBox byl v porovnání se stejným obdobím v minulém roce trojnásobný. Mezi nejsledovanější filmy, které diváci na této TV stanici vyhledávali, patřily Asterix at the Olympic Games, Law Abiding Citizen nebo OverDriver. TV stanice JOJ Cinema zvýšila svůj podíl na sledovanosti meziročně o 65 % a k nejoblíbenějším filmům patřily Divergence, Bohové Egypta nebo Red Dog – psí legenda.

Dařilo se nám i v dětské cílové skupině diváků 4–14. Náš podíl na sledovanosti dosáhl v prvním kvartálu 2019 úrovně 4,35 %. Díky rozšíření portfolia TV stanic o Minimax a Cartoon Network jsme tak meziročně zvýšili svůj podíl na sledovanosti dvojnásobně. Z dětských diváků v letech 4 až 14 let jsme oslovili téměř ¾ z nich. To je v meziročním porovnání 38% nárůst.

Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 4-14
Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 4-14

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
Nahoru