Váš partner ve světě tematických televizí

Za první tři měsíce v roce 2019 jsme dosáhli 3,83% podílu na sledovanosti v CS 15–69. Sledovanost našich TV stanic rostla meziročně o 25 % a podíl na sledovanosti dokonce o 34 %. V dětské cílové skupině jsme rostli na úroveň 4,35% podílu na sledovanosti.

V porovnání s minulým rokem jsme také oslovili více diváků v CS 15–69, konkrétně 80 % z nich. Za tímto úspěchem stojí rozšíření portfolia zastupovaných TV stanic, ale také nárůst sledovanosti některých TV stanic. Výrazně si polepšily především filmové TV stanice, konkrétně FilmBox a JOJ Cinema.

Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 15-69

Podíl na sledovanosti FilmBox byl v porovnání se stejným obdobím v minulém roce trojnásobný. Mezi nejsledovanější filmy, které diváci na této TV stanici vyhledávali, patřily Asterix at the Olympic Games, Law Abiding Citizen nebo OverDriver. TV stanice JOJ Cinema zvýšila svůj podíl na sledovanosti meziročně o 65 % a k nejoblíbenějším filmům patřily Divergence, Bohové Egypta nebo Red Dog – psí legenda.

Dařilo se nám i v dětské cílové skupině diváků 4–14. Náš podíl na sledovanosti dosáhl v prvním kvartálu 2019 úrovně 4,35 %. Díky rozšíření portfolia TV stanic o Minimax a Cartoon Network jsme tak meziročně zvýšili svůj podíl na sledovanosti dvojnásobně. Z dětských diváků v letech 4 až 14 let jsme oslovili téměř ¾ z nich. To je v meziročním porovnání 38% nárůst.

Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 4-14
Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 4-14

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Firmy z e-commerce vyrostly mezi největší TV zadavatele i v Česku

Televize je v českých domácnostech stále dominantním médiem. Denně osloví až 70 % Čechů, kteří jejím sledováním tráví průměrně 3,5 hodiny denně.[1] I z těchto důvodů je velmi důležitým médiem pro zadavatele televizní reklamy. Možnosti vysokého zásahu potenciálních zákazníků si…

#cislotydne: Únor 2020

Únor je za námi a zdárně míříme k prvním jarním paprskům. Proto jsme pro Vás připravili další ohlédnutí za Čísly týdne. Co v něm tentokrát najdete? Třeba jak se vedlo našim novým stanicím společnosti Discovery v prvním měsíci měření. Také…

Opět propojujeme Formuli 1 se sítí čerpacích stanic MOL

Naše mediální zastupitelství a společnost MOL, provozovatel čerpacích stanic v ČR, již čtvrtým rokem pokračují ve spolupráci. MOL bude i nadále exkluzivním partnerem závodů Formule 1 na tematických stanicích Sport 1 a Sport 2. Během závodní sezóny 2020, čítající přes…
Nahoru