Váš partner ve světě tematických televizí

Za první tři měsíce v roce 2019 jsme dosáhli 3,83% podílu na sledovanosti v CS 15–69. Sledovanost našich TV stanic rostla meziročně o 25 % a podíl na sledovanosti dokonce o 34 %. V dětské cílové skupině jsme rostli na úroveň 4,35% podílu na sledovanosti.

V porovnání s minulým rokem jsme také oslovili více diváků v CS 15–69, konkrétně 80 % z nich. Za tímto úspěchem stojí rozšíření portfolia zastupovaných TV stanic, ale také nárůst sledovanosti některých TV stanic. Výrazně si polepšily především filmové TV stanice, konkrétně FilmBox a JOJ Cinema.

Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 15-69

Podíl na sledovanosti FilmBox byl v porovnání se stejným obdobím v minulém roce trojnásobný. Mezi nejsledovanější filmy, které diváci na této TV stanici vyhledávali, patřily Asterix at the Olympic Games, Law Abiding Citizen nebo OverDriver. TV stanice JOJ Cinema zvýšila svůj podíl na sledovanosti meziročně o 65 % a k nejoblíbenějším filmům patřily Divergence, Bohové Egypta nebo Red Dog – psí legenda.

Dařilo se nám i v dětské cílové skupině diváků 4–14. Náš podíl na sledovanosti dosáhl v prvním kvartálu 2019 úrovně 4,35 %. Díky rozšíření portfolia TV stanic o Minimax a Cartoon Network jsme tak meziročně zvýšili svůj podíl na sledovanosti dvojnásobně. Z dětských diváků v letech 4 až 14 let jsme oslovili téměř ¾ z nich. To je v meziročním porovnání 38% nárůst.

Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 4-14
Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 4-14

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Září 2022

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
Nahoru