Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V prvním pololetí roku 2019 se nám dařilo. Dosáhli jsme podílu na sledovanosti 3,9 % v CS 15–69, což je meziroční nárůst o 36 %. V této cílové skupině jsme oslovili v průměru 4,5 milionů diváků měsíčně. Bodujeme i v dětské cílové skupině 4–14, kde jsme dosáhli 4,26% podílu na sledovanosti.

V prvním pololetí 2019 se nám podařilo rozšířit naše portfolio hned o 6 TV stanic, konkrétně, Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1, Sport 2 a TV Paprika. Nově tak na českém trhu zastupujeme 23 měřených TV stanic, které měsíčně osloví průměrně 4,5 milionu diváků v dospělé CS 15–69. To je o 20 % více než ve stejném období v minulém roce. 

Podíl na sledovanosti v CS 15–69 vzrostl meziročně o 36 % na 3,9 %. Vedle rozšíření našeho portfolia stojí za tímto úspěchem také nárůst sledovanosti některých TV stanic, které zastupujeme již delší dobu. V prvním pololetí roku 2019 se dařilo především filmovým stanicím FilmBox a JOJ Cinema. Pozadu nezůstal ani dokumentární WAR Svět válek, který meziročně zvýšil svůj podíl na sledovanosti dvojnásobně.

Výše zmíněné TV stanice dokázaly zaujmout své diváky svojí obsahovou nabídkou. U FilmBoxu bodovaly zahraniční filmy jako např. Naked Gun, Law Abiding Citizen nebo OverDrive. JOJ Cinema oslovila diváky sci-fi filmem Divergence, dramatem Unesená, či akčním filmem Parker. Dokumentární War Svět válek boduje s dokumenty o 2. světové válce. K nejsledovanějším pořadům prvního pololetí se zařadily dokumenty jako Kamikaze, Hitlerova cesta k diktatuře nebo Bitevní lodě 2. světové války.

Dařilo se nám také v dětské CS 4–14, ve které jsme zvýšili náš podíl na sledovanosti o 74 % na úroveň 4,26 %. Za tímto nárůstem stojí primárně rozšíření portfolia o dětskou TV stanici Minimax, která si drží dlouhodobě silnou pozici mezi dětskými diváky s podílem na sledovanosti téměř 2 %. TV stanice z našeho portfolia osloví měsíčně 50 % dětských diváků.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru