Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V prvním pololetí roku 2019 se nám dařilo. Dosáhli jsme podílu na sledovanosti 3,9 % v CS 15–69, což je meziroční nárůst o 36 %. V této cílové skupině jsme oslovili v průměru 4,5 milionů diváků měsíčně. Bodujeme i v dětské cílové skupině 4–14, kde jsme dosáhli 4,26% podílu na sledovanosti.

V prvním pololetí 2019 se nám podařilo rozšířit naše portfolio hned o 6 TV stanic, konkrétně, Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1, Sport 2 a TV Paprika. Nově tak na českém trhu zastupujeme 23 měřených TV stanic, které měsíčně osloví průměrně 4,5 milionu diváků v dospělé CS 15–69. To je o 20 % více než ve stejném období v minulém roce. 

Podíl na sledovanosti v CS 15–69 vzrostl meziročně o 36 % na 3,9 %. Vedle rozšíření našeho portfolia stojí za tímto úspěchem také nárůst sledovanosti některých TV stanic, které zastupujeme již delší dobu. V prvním pololetí roku 2019 se dařilo především filmovým stanicím FilmBox a JOJ Cinema. Pozadu nezůstal ani dokumentární WAR Svět válek, který meziročně zvýšil svůj podíl na sledovanosti dvojnásobně.

Výše zmíněné TV stanice dokázaly zaujmout své diváky svojí obsahovou nabídkou. U FilmBoxu bodovaly zahraniční filmy jako např. Naked Gun, Law Abiding Citizen nebo OverDrive. JOJ Cinema oslovila diváky sci-fi filmem Divergence, dramatem Unesená, či akčním filmem Parker. Dokumentární War Svět válek boduje s dokumenty o 2. světové válce. K nejsledovanějším pořadům prvního pololetí se zařadily dokumenty jako Kamikaze, Hitlerova cesta k diktatuře nebo Bitevní lodě 2. světové války.

Dařilo se nám také v dětské CS 4–14, ve které jsme zvýšili náš podíl na sledovanosti o 74 % na úroveň 4,26 %. Za tímto nárůstem stojí primárně rozšíření portfolia o dětskou TV stanici Minimax, která si drží dlouhodobě silnou pozici mezi dětskými diváky s podílem na sledovanosti téměř 2 %. TV stanice z našeho portfolia osloví měsíčně 50 % dětských diváků.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru