Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia minulý měsíc navázalo spolupráci se společností Media Club. Jedná se o neexkluzivní spolupráci, čili se týká výhradně těch klientů, kteří u Atmedia neinzerují.  Pro tematické stanice znamená nová dohoda možnost jejich dalšího rozvoje.

Od začátku hledáme možnosti, jak pomoci tematickým stanicím k dalšímu růstu a směřování. V září letošního roku jsme po rokování s Media Clubem dospěli k dohodě a uzavřeli spolupráci. Media Club nás zastupuje neexkluzivně, což znamená, že zadavatelé budou moci získat reklamní prostor na tematických stanicích Atmedia přes Media Club nebo napřímo v Atmedia,“ uvedla Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová

Celý letošní rok je pro nás velmi úspěšný a pro zadavatele tím pádem máme mnohem více GRPů. Spolupráci s Media Clubem vnímáme jako další možnost, jak rozvíjet naše služby,“ doplňuje důvody ke spolupráci Michaela Vasilová a dodává, co to znamená pro tematické stanice: „Zastupovaným stanicím z portfolia společnosti Atmedia přinese spolupráce další možnost k jejich rozvoji na českém mediálním trhu.“

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru