Váš partner ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia minulý měsíc navázalo spolupráci se společností Media Club. Jedná se o neexkluzivní spolupráci, čili se týká výhradně těch klientů, kteří u Atmedia neinzerují.  Pro tematické stanice znamená nová dohoda možnost jejich dalšího rozvoje.

Od začátku hledáme možnosti, jak pomoci tematickým stanicím k dalšímu růstu a směřování. V září letošního roku jsme po rokování s Media Clubem dospěli k dohodě a uzavřeli spolupráci. Media Club nás zastupuje neexkluzivně, což znamená, že zadavatelé budou moci získat reklamní prostor na tematických stanicích Atmedia přes Media Club nebo napřímo v Atmedia,“ uvedla Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová

Celý letošní rok je pro nás velmi úspěšný a pro zadavatele tím pádem máme mnohem více GRPů. Spolupráci s Media Clubem vnímáme jako další možnost, jak rozvíjet naše služby,“ doplňuje důvody ke spolupráci Michaela Vasilová a dodává, co to znamená pro tematické stanice: „Zastupovaným stanicím z portfolia společnosti Atmedia přinese spolupráce další možnost k jejich rozvoji na českém mediálním trhu.“

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru