Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia minulý měsíc navázalo spolupráci se společností Media Club. Jedná se o neexkluzivní spolupráci, čili se týká výhradně těch klientů, kteří u Atmedia neinzerují.  Pro tematické stanice znamená nová dohoda možnost jejich dalšího rozvoje.

Od začátku hledáme možnosti, jak pomoci tematickým stanicím k dalšímu růstu a směřování. V září letošního roku jsme po rokování s Media Clubem dospěli k dohodě a uzavřeli spolupráci. Media Club nás zastupuje neexkluzivně, což znamená, že zadavatelé budou moci získat reklamní prostor na tematických stanicích Atmedia přes Media Club nebo napřímo v Atmedia,“ uvedla Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová

Celý letošní rok je pro nás velmi úspěšný a pro zadavatele tím pádem máme mnohem více GRPů. Spolupráci s Media Clubem vnímáme jako další možnost, jak rozvíjet naše služby,“ doplňuje důvody ke spolupráci Michaela Vasilová a dodává, co to znamená pro tematické stanice: „Zastupovaným stanicím z portfolia společnosti Atmedia přinese spolupráce další možnost k jejich rozvoji na českém mediálním trhu.“

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru