Váš partner ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia minulý měsíc navázalo spolupráci se společností Media Club. Jedná se o neexkluzivní spolupráci, čili se týká výhradně těch klientů, kteří u Atmedia neinzerují.  Pro tematické stanice znamená nová dohoda možnost jejich dalšího rozvoje.

Od začátku hledáme možnosti, jak pomoci tematickým stanicím k dalšímu růstu a směřování. V září letošního roku jsme po rokování s Media Clubem dospěli k dohodě a uzavřeli spolupráci. Media Club nás zastupuje neexkluzivně, což znamená, že zadavatelé budou moci získat reklamní prostor na tematických stanicích Atmedia přes Media Club nebo napřímo v Atmedia,“ uvedla Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová

Celý letošní rok je pro nás velmi úspěšný a pro zadavatele tím pádem máme mnohem více GRPů. Spolupráci s Media Clubem vnímáme jako další možnost, jak rozvíjet naše služby,“ doplňuje důvody ke spolupráci Michaela Vasilová a dodává, co to znamená pro tematické stanice: „Zastupovaným stanicím z portfolia společnosti Atmedia přinese spolupráce další možnost k jejich rozvoji na českém mediálním trhu.“

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru