Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám umožní prodávat její reklamní prostor na televizní měnu GRP. Nová televizní stanice doplní naše portfolio 24 měřených tematických televizních stanic, které nabízíme v rámci obchodních balíčků atmax, atadults nebo atchoice.

S televizní skupinou Warner Bros. Discovery spolupracujeme již od roku 2020, kdy jsme na českém trhu začali obchodně zastupovat placené tematické kanály Discovery Channel, Eurosport 1 a TLC. Rozšířením portfolia o Warner TV posouváme naši spolupráci na zcela novou úroveň,“ uvádí Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti. Upozorňuje, že novou televizní stanici budou moct diváci na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání. Konkrétně v celoplošném multiplexu 23, který provozují České Radiokomunikace. „Nejen z tohoto důvodu má Warner TV potenciál oslovit velké množství televizních diváků. Věřím, že atraktivní tituly, které plánuje nasadit do svého vysílání hned od začátku dubna, zaujmou především mladší diváky. Z bohaté nabídky si ovšem vyberou diváci všech věkových kategorií,“ popisuje Michaela Suráková.

V pořadí již 25. tematická TV stanice v našem portfoliu

Warner TV se jako šestá volně šířená a devátá filmová televizní stanice připojí k dalším 24 měřeným tematickým televizním stanicím, které na českém trhu obchodně zastupujeme. V loňském roce tyto kanály dosáhly na 5,9% podíl na sledovanosti v cílové skupině diváků ve věku 18–69 let, přičemž měsíčně oslovily v průměru 5,4 milionu televizních diváků ve věku 4+, tedy 58 % z celé televizní populace. Diváci, kteří sledovali některou z našich tematických televizních stanic, s ní trávili v průměru 1 hodinu a 13 minut denně.[1]Jestliže jsme se v loňském roce přiblížili k 6% hranici podílu na sledovanosti, v letošním roce si s novou televizní stanicí Warner TV věříme na dosažení 7 %,“ dodává Michaela Suráková s tím, že nárůst podílu na sledovanosti je společně s rozšiřováním a budováním portfolia tematických televizních stanic na českém trhu naším dlouhodobým cílem.

Na českém trhu obchodně zastupujeme vedle tematických televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery (Discovery Channel, Eurosport 1, TLC a nově Warner TV) také kanály z portfolia AMC Networks (AMC, Film+, Minimax, Spektrum, Spektrum Home, Sport 2 a TV Paprika), CANAL+ (CANAL+ Action, FilmBox, FilmBox Stars), Walt Disney Company (Disney Channel, National Geographic) a Antenna Group (AXN).  Dále na našem trhu obchodně zastupujeme i české televizní stanice Rebel, Relax, televizní kanály ze skupiny Československá filmová společnost (CS Film, CS History, CS Mystery) a Televizi Seznam. Významnou pozici má v našem portfoliu rovněž slovenská televizní skupina JOJ (JOJ Cinema, JOJ Family).

Filmy a seriály z produkce Warner Bros.

Nová televizní stanice Warner TV nabídne českým televizním divákům tituly z produkce Warner Bros., které zahrnují populární seriály a filmy různých žánrů. „Od dubna si čeští diváci budou moci vychutnat širokou nabídku obsahu, včetně filmů a seriálů, na Warner TV. Jsme blízko spuštění našeho prvního volně vysílaného kanálu na trhu a všem divákům přineseme do vysílání velkou knihovnu obsahu, od klasických filmů až po populární seriály,“ přibližuje Václav Paleček, ředitel distribuce a obchodního rozvoje společnosti Warner Bros. Discovery pro český a slovenský trh.


[1] ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 2023, Share, CS 18–69, Reach, Reach 000, ATS-R/den, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…

#cislotydne: Říjen 2024

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
Nahoru