Váš partner ve světě tematických televizí

Dětská tematická stanice Cartoon Network vstoupí 1. května do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). Stane se tak v rámci mediálního zastupitelství Atmedia, s nímž se stanice dohodla na obchodní spolupráci od letošního léta.

Cartoon Network rozšíří portfolio tematických stanic skupiny Atmedia, která tak bude moci zadavatelům televizní reklamy nabídnout další možnost, jak zasáhnout vyhledávanou cílovou skupinu předškoláků a školáků do 14 let.

Vstup Cartoon Network do měření je dalším krokem na cestě k monetizaci obsahu a dokončení lokalizace této stanice na českém trhu. Cartoon Network výrazně přispěje ke zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, kterým přinese možnost většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvedla Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

Unikitty
Unikitty

Stanice Cartoon Network je zaměřena na děti od 6 do 12 let. Její nabídku tvoří seriály plné humoru, akce a dobrodružství, které se mj. vyznačují velmi originální animací. Mezi nejznámější patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Pro letošní rok pak stanice chystá celou řadu programových novinek, jako například seriály Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa, Apple & Onion, Unikitty a Summer Camp Island.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru