Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zajímá vás, kolik TV stanic můžeme v našich domácnostech sledovat? Kolik dětí sleduje televizi? Nebo jak jsou na tom Češi ve sledování televize v porovnání s ostatními státy ve střední Evropě?

Každý týden na našem profilu Linkedin naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne9

Blíží se druhá vlna digitalizace #DVB T2. První přinesla doslova revoluci, když jsme získali možnost přijímat mnohem více TV stanic


#cislotydne10

Televize je pro děti stále hlavním médiem, u kterého hledají napětí i odpočinek. Každý měsíc si ji zapne 95 % z nich.


#cislotydne11

Češi sledují televizi každý den v průměru přes 3,5 hodiny. A jak jsou na tom naši sousedé? Nejvíce času tráví před televizními obrazovkami Poláci. Každý den v průměru 4 hodiny a 21 minut. Následují Slováci, poté Němci a až poté Rakušané.


#cislotydne12

Evropané tráví denně sledováním televize v průměru 3 hodiny a 49 minut. Vůbec nejvíce televizním národem jsou Rumuni s téměř 6 hodinami. Naopak obyvatelé Islandu sedí před televizními obrazovkami jen 1 hodinu a 41 minut.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru