Váš partner ve světě tematických televizí

Prázdniny jsou tu, ale to nám nebrání Vám naservírovat čerstvý souhrn Čísel týdne. Digitalizace způsobila, že čeští diváci sledují stále více TV stanic, u kterých tráví delší dobu než dřív. A jak jistě víte, doba se zrychluje, takže se není čemu divit, že 30vteřinové spoty hlásí ústup. No a jak sledují televizi naši sousedé? Anténám zrovna nefandí. Mrkněte také na náš Linkedin, kde najdete další zajímavá čísla a články o světě televize. Tak pojďme na to!


#cislotydne22

Diváci sledují stále větší počet TV stanic. Zatímco před 10 lety stálo za 4/5 celkové sledovanosti 5 největších TV stanic, dnes se na takovém podílu na sledovanosti podílí již 14 TV stanic. Může za to především první vlna digitalizace, která otevřela trh novým stanicím. Uvidíme, jak bude vypadat tento graf po přechodu z DVB–T na DVB–T2.


#cislotydne23

Vše se zrychluje a ani televizní reklama nezůstává pozadu. Klasické 30vteřinové spoty jsou na ústupu a zadavatelům stačí nejčastěji 20 vteřin na to, aby diváky oslovili. A tak zatímco před 5 lety bylo 20vteřinových spotů 25 % a 30vteřinových spotů 38 %, dnes je situace opačná. Podívejte se v našem grafu, jak se trend vyvíjel.


#cislotydne24

Svět médií se mění, televize zůstává. Přestože za posledních 10 let přišly nové způsoby konzumace obsahu v podobě sociálních sítí, VOD služeb (videa na vyžádání) či online televizních projektů, TV jako stálice si drží svoji pozici. Co drží, stále ji vylepšuje! Češi ji totiž sledují už 3 hodiny a 45 minut denně. A to je o půl hodiny déle než před 10 lety. Využijte její síly a inzerujte, třeba u nás v Atmedia.  


#cislotydne25

Více než polovina Čechů přijímá TV signál bezplatně přes anténu. To je výrazně více než u našich sousedů. Drtivá většina Němců, Rakušanů a Slováků si za příjem TV stanic platí u některého ze satelitních, kabelových nebo IPTV operátorů. Přiblížíme se našim sousedům po přechodu z DVB–T na DVB–T2? To zjistíme již v příštím roce…

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru