Váš partner ve světě tematických televizí

Daří se nám! Stále zvyšujeme podíl na televizním trhu a stoupá také počet domácností, které mají připojenou televizi k internetu. Jak? To zjistíte v našem dubnovém čísle týdne. HD programy berou české domácnosti útokem! Jste mezi těmi šťastlivci, kteří vidí své oblíbené programy ostře i bez brýlí? A diváci v Karlovarském kraji jsou držiteli krásného rekordu. Projděte si s námi aktuální dubnová čísla, a nebo se podívejte na náš Linkedin, kde se dozvíte další trendy z televizního businessu.


#cislotydne13

Jaký byl pro nás první kvartál 2019? V CS 15–69 jsme dosáhli téměř 4% podílu na sledovanosti. Meziročně jsme tak rostli o 34 %, a to díky rozšíření našeho portfolia i skvělým výsledkům především filmových TV stanic.


#cislotydne14

1 milion domácností v České republice má doma aspoň jeden televizor připojený k internetu. Počet těchto domácností se za poslední tři roky více než zdvojnásobil, když ještě v roce 2015 jich bylo jen něco málo přes 400 tisíc.


#cislotydne15

Stále více českých domácností může přijímat TV stanice v HD kvalitě, konkrétně 66  %. Přitom ještě před pěti lety jich bylo jen 15 %. S postupnou obměnou televizorů bude těchto domácností i nadále přibývat.


#cislotydne16

Češi sledují televizi v průměru 3,5 hodiny denně. A jak jsou na tom sousedé ve vašem kraji? Nejvášnivějšími televizními diváky jsou obyvatelé Karlovarského kraje s více než 4 hodinami za den. Naopak nejméně času u televize tráví obyvatelé hlavního města. Něco málo přes 3 hodiny.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru