Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Daří se nám! Stále zvyšujeme podíl na televizním trhu a stoupá také počet domácností, které mají připojenou televizi k internetu. Jak? To zjistíte v našem dubnovém čísle týdne. HD programy berou české domácnosti útokem! Jste mezi těmi šťastlivci, kteří vidí své oblíbené programy ostře i bez brýlí? A diváci v Karlovarském kraji jsou držiteli krásného rekordu. Projděte si s námi aktuální dubnová čísla, a nebo se podívejte na náš Linkedin, kde se dozvíte další trendy z televizního businessu.


#cislotydne13

Jaký byl pro nás první kvartál 2019? V CS 15–69 jsme dosáhli téměř 4% podílu na sledovanosti. Meziročně jsme tak rostli o 34 %, a to díky rozšíření našeho portfolia i skvělým výsledkům především filmových TV stanic.


#cislotydne14

1 milion domácností v České republice má doma aspoň jeden televizor připojený k internetu. Počet těchto domácností se za poslední tři roky více než zdvojnásobil, když ještě v roce 2015 jich bylo jen něco málo přes 400 tisíc.


#cislotydne15

Stále více českých domácností může přijímat TV stanice v HD kvalitě, konkrétně 66  %. Přitom ještě před pěti lety jich bylo jen 15 %. S postupnou obměnou televizorů bude těchto domácností i nadále přibývat.


#cislotydne16

Češi sledují televizi v průměru 3,5 hodiny denně. A jak jsou na tom sousedé ve vašem kraji? Nejvášnivějšími televizními diváky jsou obyvatelé Karlovarského kraje s více než 4 hodinami za den. Naopak nejméně času u televize tráví obyvatelé hlavního města. Něco málo přes 3 hodiny.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru