Váš partner ve světě tematických televizí

Daří se nám! Stále zvyšujeme podíl na televizním trhu a stoupá také počet domácností, které mají připojenou televizi k internetu. Jak? To zjistíte v našem dubnovém čísle týdne. HD programy berou české domácnosti útokem! Jste mezi těmi šťastlivci, kteří vidí své oblíbené programy ostře i bez brýlí? A diváci v Karlovarském kraji jsou držiteli krásného rekordu. Projděte si s námi aktuální dubnová čísla, a nebo se podívejte na náš Linkedin, kde se dozvíte další trendy z televizního businessu.


#cislotydne13

Jaký byl pro nás první kvartál 2019? V CS 15–69 jsme dosáhli téměř 4% podílu na sledovanosti. Meziročně jsme tak rostli o 34 %, a to díky rozšíření našeho portfolia i skvělým výsledkům především filmových TV stanic.


#cislotydne14

1 milion domácností v České republice má doma aspoň jeden televizor připojený k internetu. Počet těchto domácností se za poslední tři roky více než zdvojnásobil, když ještě v roce 2015 jich bylo jen něco málo přes 400 tisíc.


#cislotydne15

Stále více českých domácností může přijímat TV stanice v HD kvalitě, konkrétně 66  %. Přitom ještě před pěti lety jich bylo jen 15 %. S postupnou obměnou televizorů bude těchto domácností i nadále přibývat.


#cislotydne16

Češi sledují televizi v průměru 3,5 hodiny denně. A jak jsou na tom sousedé ve vašem kraji? Nejvášnivějšími televizními diváky jsou obyvatelé Karlovarského kraje s více než 4 hodinami za den. Naopak nejméně času u televize tráví obyvatelé hlavního města. Něco málo přes 3 hodiny.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2019

Pojďte se s námi podívat na infografiky, které jsme pro vás v srpnu připravili. Podíl na sledovanosti našich dětských stanic roste, ale nezahálí ani dospělí. Kolik procent lidí si denně zapne televizi ve vašem kraji a kolik lidí sleduje televizi…

Televize na prahu proměny?

Televizi čeká v blízké budoucnosti hned několik výzev, které patrně povedou k její značné proměně. Během června to potvrdilo hned několik desítek odborníků na konferenci Evropské asociace televizní a rádiové reklamy (EGTA), která sdružuje desítky společností nejen z evropských států. Konference se zúčastnilo více než…

#cislotydne: Červenec 2019

Červenec byl u nás v Atmedia měsícem odložené sledovanosti. Na základě naší analýzy jsme vydali tiskovou zprávu, kterou otiskly velké online deníky a najdete ji tady. Tématu jsme se věnovali také v číslech týdne, která si můžete projít v tomto…
Nahoru