Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Květen byl nabitý čísly, takže to vezmeme rychle. Češi milují seriály. Co přikusují u svých oblíbených Živých mrtvých na AMC nebo Námořní vyšetřovací služby na AXN? I to se dozvíte v našem Čísle týdne. Mobily do kapsy, aneb mladí ladí televizi. Kolik času u ní tráví? Díky digitalizaci se daří tematickým televizím, a my toho umíme využít! Pojďme si to projít v pravidelném měsíčním souhrnu. A co vám uteklo, najdete taky na našem Linkedin, tak mrkněte!


#cislotydne17

Češi jsou seriálovým národem. Přes 1/4 času stráveného před televizními obrazovkami věnujeme totiž právě našim oblíbeným seriálům. Na druhém místě jsou filmy, s kterými trávíme 19 % času věnovaného sledováním televize. Až poté následují zábavné pořady, zpravodajské relace, reality show nebo sportovní přenosy.


#cislotydne18

Každá 4. reklama, kterou vidíme na našich televizních obrazovkách, propaguje nějaké potraviny nebo nápoje. Není překvapením, že se v reklamách nejvíce objevují čokoládové výrobky a cukrovinky. A že často vidíte reklamu na různé mléčné výrobky? Máte pravdu! Však i jogurty, sýry nebo zmrzliny patří k často propagovaným výrobkům.


#cislotydne19

První třetina roku je pro nás velmi pozitivní. Díky rostoucí oblibě našich tematických stanic i rozšíření portfolia máme od začátku roku v průměru o třetinu silnější pozici na trhu v hlavní cílově skupině 15-69.


#cislotydne20

Mladí lidé z generace Z jsou sice možná stále online, televize ale i tak tvoří nadále důležitou součást jejich života. Denně si ji v průměru zapne 1/3 z nich a minimálně jednou týdně dokonce 2/3 z nich. To je 600 tisíc mladých lidí ve věku 15–24, které týden co týden zaujme nějaký program v televizi.

#cislotydne21

Tematické TV stanice jsou mezi diváky stále oblíbenější. Jejich celkový podíl na sledovanosti je již 42 %, přes 10 lety to přitom nebylo ani 20 %. Revoluci přinesla prví vlna digitalizace z analogového vysílání na #dvb–t. Najednou vznikl prostor pro celou řadu nových TV stanic. Jak bude vypadat tento graf po druhé vlně digitalizace z dvb–t na #dvb–t2?

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…

Strategická expanze globálních hráčů: Proč vstupují na trh volně šířených stanic?

Volně šířené TV stanice, které byly dosud na českém trhu doménou zejména lokálních televizních skupin, se v poslední době dostaly do hledáčku také nadnárodních skupin, jako jsou AMC Networks nebo Warner Bros. Discovery. Společnost AMC Networks vstoupila na trh volně šířených…
Nahoru