Váš partner ve světě tematických televizí

Květen byl nabitý čísly, takže to vezmeme rychle. Češi milují seriály. Co přikusují u svých oblíbených Živých mrtvých na AMC nebo Námořní vyšetřovací služby na AXN? I to se dozvíte v našem Čísle týdne. Mobily do kapsy, aneb mladí ladí televizi. Kolik času u ní tráví? Díky digitalizaci se daří tematickým televizím, a my toho umíme využít! Pojďme si to projít v pravidelném měsíčním souhrnu. A co vám uteklo, najdete taky na našem Linkedin, tak mrkněte!


#cislotydne17

Češi jsou seriálovým národem. Přes 1/4 času stráveného před televizními obrazovkami věnujeme totiž právě našim oblíbeným seriálům. Na druhém místě jsou filmy, s kterými trávíme 19 % času věnovaného sledováním televize. Až poté následují zábavné pořady, zpravodajské relace, reality show nebo sportovní přenosy.


#cislotydne18

Každá 4. reklama, kterou vidíme na našich televizních obrazovkách, propaguje nějaké potraviny nebo nápoje. Není překvapením, že se v reklamách nejvíce objevují čokoládové výrobky a cukrovinky. A že často vidíte reklamu na různé mléčné výrobky? Máte pravdu! Však i jogurty, sýry nebo zmrzliny patří k často propagovaným výrobkům.


#cislotydne19

První třetina roku je pro nás velmi pozitivní. Díky rostoucí oblibě našich tematických stanic i rozšíření portfolia máme od začátku roku v průměru o třetinu silnější pozici na trhu v hlavní cílově skupině 15-69.


#cislotydne20

Mladí lidé z generace Z jsou sice možná stále online, televize ale i tak tvoří nadále důležitou součást jejich života. Denně si ji v průměru zapne 1/3 z nich a minimálně jednou týdně dokonce 2/3 z nich. To je 600 tisíc mladých lidí ve věku 15–24, které týden co týden zaujme nějaký program v televizi.

#cislotydne21

Tematické TV stanice jsou mezi diváky stále oblíbenější. Jejich celkový podíl na sledovanosti je již 42 %, přes 10 lety to přitom nebylo ani 20 %. Revoluci přinesla prví vlna digitalizace z analogového vysílání na #dvb–t. Najednou vznikl prostor pro celou řadu nových TV stanic. Jak bude vypadat tento graf po druhé vlně digitalizace z dvb–t na #dvb–t2?

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Přichází další fáze streamovací války. Co na to český trh?

Netflix, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Apple TV+, Discovery+, Paramount+ a další. Služeb nabízejících videa na vyžádání je stále víc, přičemž jednotliví hráči na trhu se snaží zvýšit počet předplatitelů a udržet si ty stávající. Streamovací válka, o které se…

#cislotydne: Květen 2021

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.…

Živý sport se opět vrací na televizní obrazovky

Minulý rok byl pro sportovní svět náročný. Kvůli pandemii koronaviru byla pozastavena řada domácích i světových soutěží, posunula se Olympiáda v Tokiu a některé eventy byly dokonce zrušeny úplně. Letos už je situace jiná. Většina sportovních událostí se vrací a…
Nahoru