Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Květen byl nabitý čísly, takže to vezmeme rychle. Češi milují seriály. Co přikusují u svých oblíbených Živých mrtvých na AMC nebo Námořní vyšetřovací služby na AXN? I to se dozvíte v našem Čísle týdne. Mobily do kapsy, aneb mladí ladí televizi. Kolik času u ní tráví? Díky digitalizaci se daří tematickým televizím, a my toho umíme využít! Pojďme si to projít v pravidelném měsíčním souhrnu. A co vám uteklo, najdete taky na našem Linkedin, tak mrkněte!


#cislotydne17

Češi jsou seriálovým národem. Přes 1/4 času stráveného před televizními obrazovkami věnujeme totiž právě našim oblíbeným seriálům. Na druhém místě jsou filmy, s kterými trávíme 19 % času věnovaného sledováním televize. Až poté následují zábavné pořady, zpravodajské relace, reality show nebo sportovní přenosy.


#cislotydne18

Každá 4. reklama, kterou vidíme na našich televizních obrazovkách, propaguje nějaké potraviny nebo nápoje. Není překvapením, že se v reklamách nejvíce objevují čokoládové výrobky a cukrovinky. A že často vidíte reklamu na různé mléčné výrobky? Máte pravdu! Však i jogurty, sýry nebo zmrzliny patří k často propagovaným výrobkům.


#cislotydne19

První třetina roku je pro nás velmi pozitivní. Díky rostoucí oblibě našich tematických stanic i rozšíření portfolia máme od začátku roku v průměru o třetinu silnější pozici na trhu v hlavní cílově skupině 15-69.


#cislotydne20

Mladí lidé z generace Z jsou sice možná stále online, televize ale i tak tvoří nadále důležitou součást jejich života. Denně si ji v průměru zapne 1/3 z nich a minimálně jednou týdně dokonce 2/3 z nich. To je 600 tisíc mladých lidí ve věku 15–24, které týden co týden zaujme nějaký program v televizi.

#cislotydne21

Tematické TV stanice jsou mezi diváky stále oblíbenější. Jejich celkový podíl na sledovanosti je již 42 %, přes 10 lety to přitom nebylo ani 20 %. Revoluci přinesla prví vlna digitalizace z analogového vysílání na #dvb–t. Najednou vznikl prostor pro celou řadu nových TV stanic. Jak bude vypadat tento graf po druhé vlně digitalizace z dvb–t na #dvb–t2?

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

M. Procházka: Co s sebou přinesla digitalizace

Pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director ve společnosti Atmedia, přijal Marcel Procházka, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. V první části rozhovoru Marcel Procházka popisuje, jak se vyvíjel trh volně šířených televizních stanic v souvislosti s přechodem z analogového…

#cislotydne: Říjen 2023

Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž…

V roce 2024 změníme obchodní cílovou skupinu a zdražíme televizní reklamu o 15 až 20 %

Vzhledem k přetrvávající vysoké poptávce po televizní reklamě zdražíme v příštím roce reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru o 15 až 20 %. „Abychom mohli zadavatelům nabídnout větší prostor pro TV kampaně, rozhodli jsme se také pro změnu…
Nahoru