Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Tak to byla rychlost! Úvodní měsíc roku 2023 kolem nás prosvištěl na vlně politických změn a než jsme se nadáli, už je tady únor. Pro mnoho z vás je to nejmíň oblíbený měsíc, a je jedno, jestli je suchý nebo mokrý. Je to ale taky měsíc, kdy už jsou lednové projekty rozjeté a vy zároveň nemusíte mít výčitky, že po práci nic neděláte. Venku je totiž tma a tak můžete skočit rovnou pod deku a koukat se klidně celý večer na filmy. To už březen nebo duben tolik neumí 🙂 Tak si pojďme únor užít v klidu, pohodě a hlavně bez tlaku okolí na přemíru socializace 😊.

Teď ale koukneme ještě na zajímavá čísla v lednu.

  • Čím jiným začít, než rekordním podílem na sledovanosti #Atmedia, který se zastavil v prosinci těsně pod 6 %.
  • Na stupních vítězů nejsledovanějších dnů v roce se opět umístili tradiční favoriti. Kteří to jsou? Mrkněte v infografice.
  • Minulý rok byl na trhu s televizní reklamou opravdu přetlak. Nejsilnější byl tradičně 4. kvartál, kdy vrcholí televizní sezóna. Jak to bude letos?
  • V roce 2023 se dařilo našim tematickým TV stanicím oslovit, kromě dospělých, i ty nejmladší. Oproti předchozím letům dokonce ještě více!
  • Cestu Novaka Djokoviće za 10. titulem z australského Melbourne si nenechalo na kanálu Eurosport 1 ujít přes 450 tisíc českých fanoušků. Ti už jistě vyhlíží květnový Roland Garros v Paříži. Budete se také koukat?

previous arrow
#cislotydne_05
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru