Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Tak to byla rychlost! Úvodní měsíc roku 2023 kolem nás prosvištěl na vlně politických změn a než jsme se nadáli, už je tady únor. Pro mnoho z vás je to nejmíň oblíbený měsíc, a je jedno, jestli je suchý nebo mokrý. Je to ale taky měsíc, kdy už jsou lednové projekty rozjeté a vy zároveň nemusíte mít výčitky, že po práci nic neděláte. Venku je totiž tma a tak můžete skočit rovnou pod deku a koukat se klidně celý večer na filmy. To už březen nebo duben tolik neumí 🙂 Tak si pojďme únor užít v klidu, pohodě a hlavně bez tlaku okolí na přemíru socializace 😊.

Teď ale koukneme ještě na zajímavá čísla v lednu.

  • Čím jiným začít, než rekordním podílem na sledovanosti #Atmedia, který se zastavil v prosinci těsně pod 6 %.
  • Na stupních vítězů nejsledovanějších dnů v roce se opět umístili tradiční favoriti. Kteří to jsou? Mrkněte v infografice.
  • Minulý rok byl na trhu s televizní reklamou opravdu přetlak. Nejsilnější byl tradičně 4. kvartál, kdy vrcholí televizní sezóna. Jak to bude letos?
  • V roce 2023 se dařilo našim tematickým TV stanicím oslovit, kromě dospělých, i ty nejmladší. Oproti předchozím letům dokonce ještě více!
  • Cestu Novaka Djokoviće za 10. titulem z australského Melbourne si nenechalo na kanálu Eurosport 1 ujít přes 450 tisíc českých fanoušků. Ti už jistě vyhlíží květnový Roland Garros v Paříži. Budete se také koukat?

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Už 15 let budujeme (nejen) trh tematických TV stanic u nás

Na českém trhu obchodně zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic a letos slavíme 15 let od založení. Již od počátku se soustředíme na vizi budování a rozvoje trhu tematických kanálů v České republice. Jsme přitom partnerem jak pro TV stanice, tak…

#cislotydne: Srpen 2023

Televizní stanice už začaly divákům servírovat podzimní programové schéma. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si připravili pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů. Aktuálně mohou na svých obrazovkách sledovat třeba dramatický závěr tenisového…

Televize v létě: sledovanost klesá, diváci vyhledávají především filmy

Letní prázdninové měsíce jsou z hlediska televizní sledovanosti specifickým obdobím. Pravidelně lze pozorovat hned dva zásadní jevy. Nejenže v červenci a srpnu tráví čeští diváci sledováním televize nejméně času z celého roku, ale mění se rovněž jejich návyky, přičemž lze v tomto…
Nahoru