Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference u nás – Forum Media. Tam jsme nejen přednášeli, ale také rozdali na 400 krabiček s popcornem u našeho stánku.

🔥Taky jsme představili Obchodní politiku na příští rok! S jakými novinkami do roku 2025 jdeme a jak to máme s cenou za reklamu? To vše se dozvíte v článku.

No, a aby toho nebylo málo, vydali jsme další rozhovor v rámci našich expert talks. Tentokrát si Míša Suráková pozvala k mikrofonu Jamieho Cookea z Warner Bros. Discovery a bylo o čem mluvit. Warner Bros. Discovery totiž v dubnu letošního roku v Česku spustili volně šířený kanál. První část video rozhovoru najdete ZDE.

Teď už ale k říjnovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_44
#cislotydne_43
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…
Nahoru