Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference u nás – Forum Media. Tam jsme nejen přednášeli, ale také rozdali na 400 krabiček s popcornem u našeho stánku.

🔥Taky jsme představili Obchodní politiku na příští rok! S jakými novinkami do roku 2025 jdeme a jak to máme s cenou za reklamu? To vše se dozvíte v článku.

No, a aby toho nebylo málo, vydali jsme další rozhovor v rámci našich expert talks. Tentokrát si Míša Suráková pozvala k mikrofonu Jamieho Cookea z Warner Bros. Discovery a bylo o čem mluvit. Warner Bros. Discovery totiž v dubnu letošního roku v Česku spustili volně šířený kanál. První část video rozhovoru najdete ZDE.

Teď už ale k říjnovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_44
#cislotydne_43
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru