Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Pojďte se s námi podívat na infografiky, které jsme pro vás v srpnu připravili. Podíl na sledovanosti našich dětských stanic roste, ale nezahálí ani dospělí. Kolik procent lidí si denně zapne televizi ve vašem kraji a kolik lidí sleduje televizi každou vteřinu? Koukněte se také na to, kteří zadavatelé investují do televizní reklamy nejvíce. A kdybyste chtěli ještě nášup, tak klikněte na náš Linkedin, kde jsou další aktuální zajímavosti z trhu.


#cislotydne30

Prázdniny jsou přesně v polovině a děti si užívají zasloužené volno. Tráví ho nejen u moře nebo na zahradě u babiček, ale také se svými oblíbenými televizními stanicemi. K nim patří i Minimax, Disney Channel, Cartoon Network a CS mini, které v červenci zvýšily dohromady svůj podíl na sledovanosti v CS 4–14 na 3,62 %.


#cislotydne31

Vstávají vaše děti brzy ráno, aby stihly svoji oblíbenou pohádku v televizi? Ráno sledují především dětské televizní stanice, večer se dívají na televizní programy společně s rodiči. Dětské televizní stanice mají zkrátka mezi dětmi svoje pevné místo, na jejich celkové sledovanosti televize se podílejí z 30 %.


#cislotydne32

Věděli jste, že si televizi zapne denně v průměru 73 % obyvatel České republiky starší 15 let? Televize nejčastěji běží v obývacích pokojích obyvatel Pardubického kraje, konkrétně u 77 % z nich. A kolik je to ve vašem kraji? Podívejte se na naši mapu.


#cislotydne33

Každou vteřinu sleduje televizi v průměru 1 402 000 diváků starších 4 let. A pak že se na televizi už dnes nikdo nedívá!

#cislotydne34

30 největších zadavatelů TV reklamy nakupuje přes 2/5 celého reklamního prostoru v TV. Reklamy na TV stanicích nejčastěji propagují potraviny a spotřební zboží. Není tedy překvapením, že první příčky největších zadavatelů obsazují společnosti jako Kaufland, Nestlé a Procter & Gamble.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…

#cislotydne: Únor 2024

Letošní únor byl shovívavý a daroval nám jeden den navíc. To nás rozhodně potěšilo, protože jinak bychom do něj všechny novinky asi nevměstnali. Tou hlavní je, že rodinu našich tematických stanic brzy rozšíří Warner TV – nová filmová a seriálová…

Budeme prodávat reklamní prostor na Warner TV

Očekávanou filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery budeme na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat. Od stejného data bude stanice Warner TV zapojena rovněž do oficiálního měření televizní sledovanosti, což nám…
Nahoru