Váš partner ve světě tematických televizí

Pojďte se s námi podívat na infografiky, které jsme pro vás v srpnu připravili. Podíl na sledovanosti našich dětských stanic roste, ale nezahálí ani dospělí. Kolik procent lidí si denně zapne televizi ve vašem kraji a kolik lidí sleduje televizi každou vteřinu? Koukněte se také na to, kteří zadavatelé investují do televizní reklamy nejvíce. A kdybyste chtěli ještě nášup, tak klikněte na náš Linkedin, kde jsou další aktuální zajímavosti z trhu.


#cislotydne30

Prázdniny jsou přesně v polovině a děti si užívají zasloužené volno. Tráví ho nejen u moře nebo na zahradě u babiček, ale také se svými oblíbenými televizními stanicemi. K nim patří i Minimax, Disney Channel, Cartoon Network a CS mini, které v červenci zvýšily dohromady svůj podíl na sledovanosti v CS 4–14 na 3,62 %.


#cislotydne31

Vstávají vaše děti brzy ráno, aby stihly svoji oblíbenou pohádku v televizi? Ráno sledují především dětské televizní stanice, večer se dívají na televizní programy společně s rodiči. Dětské televizní stanice mají zkrátka mezi dětmi svoje pevné místo, na jejich celkové sledovanosti televize se podílejí z 30 %.


#cislotydne32

Věděli jste, že si televizi zapne denně v průměru 73 % obyvatel České republiky starší 15 let? Televize nejčastěji běží v obývacích pokojích obyvatel Pardubického kraje, konkrétně u 77 % z nich. A kolik je to ve vašem kraji? Podívejte se na naši mapu.


#cislotydne33

Každou vteřinu sleduje televizi v průměru 1 402 000 diváků starších 4 let. A pak že se na televizi už dnes nikdo nedívá!

#cislotydne34

30 největších zadavatelů TV reklamy nakupuje přes 2/5 celého reklamního prostoru v TV. Reklamy na TV stanicích nejčastěji propagují potraviny a spotřební zboží. Není tedy překvapením, že první příčky největších zadavatelů obsazují společnosti jako Kaufland, Nestlé a Procter & Gamble.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru