Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Televizní archivy se s koncem prázdnin definitivně zavřely a stanice představily divákům podzimní novinky. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si nachystali pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů na některém z 25 televizních kanálů. Aktuálně mohou diváci sledovat třeba dramatický závěr tenisového US Open, které TV stanice Eurosport 1 vysílá exkluzivně.

Kromě toho jsme v srpnu přinesli čerstvé informace v rámci našeho atmedia index. Tentokrát jsme se „podívali na zoubek“ stále populárnějším placeným videotékám. Netflix, Max, Voyo a další už pravidelně využívá 3,1 milionu diváků ve věku 15–69. Jaké cílovky sledují placené videotéky nejčastěji? To se dozvíte v našem nejnovějším článku.

Teď už ale k srpnovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_35
#cislotydne_34
#cislotydne_33
#cislotydne_32
#cislotydne_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru