Váš partner ve světě tematických televizí

Zajímá vás, kolik televizních obrazovek máme v průměru v našich domácnostech? Kolik lidí si za příjem TV stanic platí? Nebo kolik času tráví mladí lidé před televizními obrazovkami? 


Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne5

Leden byl pro nás úspěšný. Rostli jsme u dospělých o více než 50% a překročili úroveň 4% podílu na sledovanosti. U dětí atakujeme hranici 5% podílu na sledovanosti.


#cislotydne6

Televizní obrazovka má své pevné místo v českých domácnostech. V průměru jich doma máme 1,4. A novou televizi si kupujeme po více než 5 letech. Ovšem s plochou obrazovkou. Tu máme již téměř všichni (92%).


#cislotydne7

Stále více Čechů má doma placenou televizi od některého ze satelitních, kabelových nebo IPTV operátorů. Poměr placené vs. neplacené televize je tak nyní téměř 50:50. Nejvíce zákazníků přibylo IPTV operátorům. Jejich počet se za posledních 5 let téměř zpětinásobil.


#cislotydne8

Že se dnešní mileniálové nedívají na televizi? Ale kdepak. Diváci ve věku 25–34 tráví před televizními obrazovkami každý den v průměru 2,5 hodiny. A po založení rodiny dokonce přes 3 hodiny.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru