Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zajímá vás, kolik televizních obrazovek máme v průměru v našich domácnostech? Kolik lidí si za příjem TV stanic platí? Nebo kolik času tráví mladí lidé před televizními obrazovkami? 


Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne5

Leden byl pro nás úspěšný. Rostli jsme u dospělých o více než 50% a překročili úroveň 4% podílu na sledovanosti. U dětí atakujeme hranici 5% podílu na sledovanosti.


#cislotydne6

Televizní obrazovka má své pevné místo v českých domácnostech. V průměru jich doma máme 1,4. A novou televizi si kupujeme po více než 5 letech. Ovšem s plochou obrazovkou. Tu máme již téměř všichni (92%).


#cislotydne7

Stále více Čechů má doma placenou televizi od některého ze satelitních, kabelových nebo IPTV operátorů. Poměr placené vs. neplacené televize je tak nyní téměř 50:50. Nejvíce zákazníků přibylo IPTV operátorům. Jejich počet se za posledních 5 let téměř zpětinásobil.


#cislotydne8

Že se dnešní mileniálové nedívají na televizi? Ale kdepak. Diváci ve věku 25–34 tráví před televizními obrazovkami každý den v průměru 2,5 hodiny. A po založení rodiny dokonce přes 3 hodiny.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru