Váš partner ve světě tematických televizí

Září už máme sice za sebou (kvapí to, co?), ale my jsme pro vás připravili malé ohlédnutí v podobě souhrnu Čísel týdne. Měsíc jsme načali prázdninovou analýzou sledovanosti našich stanic, kdy se nám dařilo v obou prodejních cílovkách. Dále jsme také zjišťovali, kolik lidí je připraveno na přechod na nový standard DVB-T2. A je pravda, že mileniálové nekoukají na televizi? No, nebudeme to prodlužovat. Zářijová várka našich infografik je tu! Další najdete samozřejmě i na našem Linkedinu.


#cislotydne35

Léto přeje tematickým TV stanicím! Fanoušci filmových, seriálových nebo dokumentárních TV stanic si na své oblíbené pořady najdou čas i v průběhu horkých letních dnů. Podíl na sledovanosti 23 tematických TV stanic, které zastupujeme, vzrostl v červenci a srpnu na 4,64 % v dospělé cílové skupině 15–69.


#cislotydne36

Dětem začala škola, ale vzpomínky na prázdniny zůstávají. Na skotačení u vody, povinné houbaření s rodiči nebo odpočinek u oblíbených pořadů v televizi. Třeba na našich tematických stanicích, kterým se v létě podařilo překonat 5% podíl na sledovanosti v dětské cílové skupině 4–14.


#cislotydne37

Všude se teď řeší přechod na vyšší standard pozemního vysílání DVB-T2. Na konci listopadu to vypukne a začne vypínání jeho předchůdce DVB-T. Jak jsou na to Češi připraveni? DVB–T2 nyní přijímá 26 % českých domácností, jejichž členové sledují volně šířené televizní stanice. S obměnou televizorů a kampaní provozovatelů vysílání se ale toto číslo bude rychle zvyšovat.


#cislotydne38

Myslíte si, že dnešní mileniálové koukají jen do svých telefonů a televizi nechávají starším? Čísla hovoří jinak. Denně sleduje televizi 55 % lidí ve věku 25–34 let a alespoň jednou týdně si ji zapne dokonce 80 % z nich. Proto nezapomínejte na mladší publikum při cílení reklamy a inzerujte třeba na našich tematických stanicích. Rádi Vám s tím pomůžeme! 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Opět nabídneme exkluzivní reklamní prostor během Zimních olympijských her

Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní…

#cislotydne: Prosinec 2021

Je za námi prosinec - takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí…

Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty

Uplynulý rok byl pro naše mediální zastupitelství Atmedia významný nejen z pohledu nárůstu podílu na sledovanosti, který se pravidelně pohyboval nad 5 %. V průběhu roku jsme také spustili dva úspěšné projekty – atmedia index a atmedia insight, jež nám…
Nahoru