Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září už máme sice za sebou (kvapí to, co?), ale my jsme pro vás připravili malé ohlédnutí v podobě souhrnu Čísel týdne. Měsíc jsme načali prázdninovou analýzou sledovanosti našich stanic, kdy se nám dařilo v obou prodejních cílovkách. Dále jsme také zjišťovali, kolik lidí je připraveno na přechod na nový standard DVB-T2. A je pravda, že mileniálové nekoukají na televizi? No, nebudeme to prodlužovat. Zářijová várka našich infografik je tu! Další najdete samozřejmě i na našem Linkedinu.


#cislotydne35

Léto přeje tematickým TV stanicím! Fanoušci filmových, seriálových nebo dokumentárních TV stanic si na své oblíbené pořady najdou čas i v průběhu horkých letních dnů. Podíl na sledovanosti 23 tematických TV stanic, které zastupujeme, vzrostl v červenci a srpnu na 4,64 % v dospělé cílové skupině 15–69.


#cislotydne36

Dětem začala škola, ale vzpomínky na prázdniny zůstávají. Na skotačení u vody, povinné houbaření s rodiči nebo odpočinek u oblíbených pořadů v televizi. Třeba na našich tematických stanicích, kterým se v létě podařilo překonat 5% podíl na sledovanosti v dětské cílové skupině 4–14.


#cislotydne37

Všude se teď řeší přechod na vyšší standard pozemního vysílání DVB-T2. Na konci listopadu to vypukne a začne vypínání jeho předchůdce DVB-T. Jak jsou na to Češi připraveni? DVB–T2 nyní přijímá 26 % českých domácností, jejichž členové sledují volně šířené televizní stanice. S obměnou televizorů a kampaní provozovatelů vysílání se ale toto číslo bude rychle zvyšovat.


#cislotydne38

Myslíte si, že dnešní mileniálové koukají jen do svých telefonů a televizi nechávají starším? Čísla hovoří jinak. Denně sleduje televizi 55 % lidí ve věku 25–34 let a alespoň jednou týdně si ji zapne dokonce 80 % z nich. Proto nezapomínejte na mladší publikum při cílení reklamy a inzerujte třeba na našich tematických stanicích. Rádi Vám s tím pomůžeme! 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru